Gå til innhold

Omtale av OutRun 2006: Coast 2 Coast (Multi)


Anbefalte innlegg

Heldigvis lasta jeg ned spillet, for om jeg hadde kjøpt dette hadde jeg knekt dvden og brent den i et lite bål bak på plenen her. Greit nok at det skal være arcade (merk! kan også være maskina mi som fucka spillet..), men [edit]blant annet[/edit] at jeg ikke skal få tid til å se rundt på disse "vakre omgivelsene" og at det er umulig å ikke krasje i biler på vei over en fullstappa bru er imho bare tull og dritt. Img-fil sletta for lenge siden.

 

Syns spillet minner mer om slik type spill du kan finne på en bowlinghall, med "racing"seter i plast og gasspedaler. Atlså ikke noe som egner seg på en hjemmepc. Men for all del, sikkert morro etter noen pils og et par runder med bowling altså..

 

Og ikke minst til slutt, som du også nevnte anmelder, gimmicken om å være "plastikk" og uekte. Nei, det er lenge siden jeg hadde trodd at folk enda lagde spill ment for 90-tallet idag altså..

 

Edit: Faktisk er det slike spill som gjør meg sjeleglad for min praktiserende taktikk med "prøver før jeg kjøper"..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, er det noen som vet om dette spillet støtter widescreen?

6379135[/snapback]

Avhenger av plattform. Jeg mener at det støttes på PS2 og Xbox, men er ikke helt sikker på PC.

6379223[/snapback]

 

Jepp, det funker fint i f.eks. 1680x1050 på PC.

 

Det sier du til feil person. Jeg driver og bygger gatebiler på fritiden :)  Sier ikke at NFS MW har fullstendig realisme men det gir meg en viss herlig kjørefølelse uansett. I OutRun så styrer jeg bare med piltastene og peiser på ... altså jeg trenger ikke å tenke engang. Jeg ser ikke poenget med å kjøre på baner med ingen trafikk omtrent og 0 fysikk involvert. OutRun skulle ha vært inspirert av Burnout serien. Er sørgelig at det ikke har forandret seg siden C64 tiden.

6383469[/snapback]

 

Så enig, så enig. Kanskje arkade bare ikke er "vår" sjanger...

 

Heldigvis lasta jeg ned spillet, for om jeg hadde kjøpt dette hadde jeg knekt dvden og brent den i et lite bål bak på plenen her. Greit nok at det skal være arcade (merk! kan også være maskina mi som fucka spillet..), men [edit]blant annet[/edit] at jeg ikke skal få tid til å se rundt på disse "vakre omgivelsene" og at det er umulig å ikke krasje i biler på vei over en fullstappa bru er imho bare tull og dritt. Img-fil sletta for lenge siden.

6408130[/snapback]

 

Akkurat samme her, faktisk. ;)

Lenke til kommentar

Må vel nesten teste dette, har egentlig ikke spilt noe nyere OutRun enn Turbo Outrun tilbake i 1990. Husker gode gamle Outrun på arkaden, ja det må vel være 18-19 år siden jeg spilte det første gang. Synd at det høres ut som at de ikke har klart å gjenskape sjarmen av originale, men det er jo ofte vanskelig uansett. :/

Lenke til kommentar

Kan dere ikke lage review video når dere tester spill. Jeg personlig synes det er veldig kjedelig og bla igjennom på en nettside for og lese hva dere mener om spillet. Review video som f.eks gamespot her.. Synes det er kjempeflott med review video....Eller kanskje dt er for mye stress for dere å gjøre? eller for mye arbeid for dere?

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Ja, etter å ha sittet i 20 minutter med spillet, skjønner jeg hva det dreier seg om hehe. Ikke at jeg forventet meg allverdens, men dette minner (i alle fall grafikkmessig) om noe som kunne ha kommet ut i 2002 og ikke i år. Må nesten si at det frister mer å fyre opp MAME32 og det originale OutRun igjen egentlig. :p

Lenke til kommentar
Kan dere ikke lage review video når dere tester spill. Jeg personlig synes det er veldig kjedelig og bla igjennom på en nettside for og lese hva dere mener om spillet. Review video som f.eks gamespot her.. Synes det er kjempeflott med review video....Eller kanskje dt er for mye stress for dere å gjøre? eller for mye arbeid for dere?

6409660[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=489274

Lenke til kommentar
Må vel nesten teste dette, har egentlig ikke spilt noe nyere OutRun enn Turbo Outrun tilbake i 1990.  Husker gode gamle Outrun på arkaden, ja det må vel være 18-19 år siden jeg spilte det første gang.  Synd at det høres ut som at de ikke har klart å gjenskape sjarmen av originale, men det er jo ofte vanskelig uansett.  :/

6408479[/snapback]

OutRun 2006 er milevidt bedre enn originalen på alle tenkelige måter.

 

For meg virker det som om de av dere som mener spillet er skrale saker, rett og slett ikke har spilt det noe særlig. Det er alt annet enn simpelt når man kommer skikkelig i gang med det.

 

Hadde vært artig å vite hva dere mener feiler spillet, både grafisk og spillmekanisk -- eller er det bare en innebygget skepsis til arkadespill? :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...