Gå til innhold

Messenger Plus! Live 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk dritt på maskinen selv om jeg sa nei til sponsor programmet.

Styr unna!!

Bullshit!

Maxell:

 

6388847[/snapback]

 

 

 

Ja du mener det er bullshit at en får spioner og annen møkk på en maskin, fulgte denne linken for å få fjerne diverse som du mener er bullshit på min PC, http://www.win-xp.no/index.php?name=Sectio...rticle&artid=27

 

Etter jeg hadde innstalert Messenger Plus så fikk jeg enn helve*** jobb med å få fjernet dette.

 

Du kan jo heller bekrefte at Messenger Plus ikke gir spyware istedet for å skrive bare bullshit.

Lenke til kommentar

Merkelig Abits at du er den eneste som har klagd på "spyware", syns du ikke?

 

Siden så mange andre ikke har problemer med spyware fra msgplus så er det naturlig å tro at det er du som har gjort en tabbe her.

 

Ja det blir installert et sponsorprogram om du velger det i installasjonen, men om du skulle være så uheldig at du trykket for raskt så kan du fjerne sponsorprogrammet i "Legg til/fjern programmer".

Lenke til kommentar

Ja du mener det er bullshit at en får spioner og annen møkk på en maskin, fulgte denne linken for å få fjerne diverse som du mener er bullshit på min PC, http://www.win-xp.no/index.php?name=Sectio...rticle&artid=27

 

Etter jeg hadde innstalert Messenger Plus så fikk jeg enn helve*** jobb med å få fjernet dette.

 

Du kan jo heller bekrefte at Messenger Plus ikke gir spyware istedet for å skrive bare bullshit.

6393777[/snapback]

 

 

Hvis du måtte følge den, kanskje du ikke sa nei til sponsorprogrammet alikevel?

Lenke til kommentar
Merkelig Abits at du er den eneste som har klagd på "spyware", syns du ikke?

 

Siden så mange andre ikke har problemer med spyware fra msgplus så er det naturlig å tro at det er du som har gjort en tabbe her.

 

Ja det blir installert et sponsorprogram om du velger det i installasjonen, men om du skulle være så uheldig at du trykket for raskt så kan du fjerne sponsorprogrammet i "Legg til/fjern programmer".

6394219[/snapback]

 

 

 

Jeg valgte bevist nei til sponsorprogrammet, tok så en skann med Windows AntiSpyware og andre antispywareprogram, hvordan skal jeg gjøre feil når jeg ikke valgte sponsorprogrammet?

Lenke til kommentar
Merkelig Abits at du er den eneste som har klagd på "spyware", syns du ikke?

 

Siden så mange andre ikke har problemer med spyware fra msgplus så er det naturlig å tro at det er du som har gjort en tabbe her.

 

Ja det blir installert et sponsorprogram om du velger det i installasjonen, men om du skulle være så uheldig at du trykket for raskt så kan du fjerne sponsorprogrammet i "Legg til/fjern programmer".

6394219[/snapback]

 

 

 

Jeg valgte bevist nei til sponsorprogrammet, tok så en skann med Windows AntiSpyware og andre antispywareprogram, hvordan skal jeg gjøre feil når jeg ikke valgte sponsorprogrammet?

6394964[/snapback]

 

MS AntiSpyware (og andre antispyware-programmer) ser MSG Plus som spyware, men det er ingenting å bekymre seg for. Jeg, og de fleste andre her som har brukt Plus over lengre tid, kan gå god for programmet, såfremt du ikke har installert sponsorprogrammet - noe du ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke... Jeg har huket av i ruten, men ser ingen plasser jeg kan koble til med enda en konto.

 

Ah, man må starte maskinen på nytt  :wee:

6394371[/snapback]

Har selv startet maskinen på nytt nå, men ser ingen forandring. Hvor er det man logger seg inn på den andre kontoen?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke... Jeg har huket av i ruten, men ser ingen plasser jeg kan koble til med enda en konto.

 

Ah, man må starte maskinen på nytt  :wee:

6394371[/snapback]

Har selv startet maskinen på nytt nå, men ser ingen forandring. Hvor er det man logger seg inn på den andre kontoen?

6397435[/snapback]

 

Jeg fikk opp to Live Messenger-logoer i der nede til høyre på startlinjen.

Lenke til kommentar
Hvis man er logget inn med to forskjellige kontoer, kan man bestemme bilde og navn på hver enkelt konto, eller er det likt på begge? Greit å ha en jobb msn og en privat msn.

6398489[/snapback]

 

Det fungerer på en slik måte at du har to separate Messenger kjørende. Blir akkurat som i "gamledager" da vi kunne kjøre Windows Messenger med en konto og MSN Messenger med en annen.

Lenke til kommentar
Aah...funket nå ja. Var bare å starte selve programmet en gang til. Slik at jeg har to instanser av programmet kjørende samtidig - hvorfor sa du ikke det med en gang dofferno? :D

Da er det bare en ting å si: Bye, bye Windows Messenger!

6399352[/snapback]

 

Det visste jeg ikke. Jaggu kan man ikke kjøre enda flere Live Messenger samtidig. Kanskje jeg kan få brukt [email protected] litt igjen :p

 

Heter forresten dofferneo og ikke dofferno :tease:

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar

dofferneo dofferno, same shit different wrapping :) Neida, beklager min lille lesefeil der, skal ikke gjenta seg, lover!

 

Visste du ikke at man kunne kjøre to (eller flere kanskje) instanser av Live Messenger?? Det va jo ditt innlegg som fikk meg til å innse at det var slik det funket.

Lenke til kommentar
dofferneo dofferno, same shit different wrapping :) Neida, beklager min lille lesefeil der, skal ikke gjenta seg, lover!

 

Visste du ikke at man kunne kjøre to (eller flere kanskje) instanser av Live Messenger?? Det va jo ditt innlegg som fikk meg til å innse at det var slik det funket.

6404233[/snapback]

 

^^ Nei, jeg så bare at to Messenger startet første gang etter jeg installerte og konfigurerte MSG Plus. Litt flaks. Men man kan sikkert kjøre så mange Live Messenger som man vil og har ressurser til - og selvfølgelig .NET Passport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...