Gå til innhold

Messenger Plus! Live 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin?

6374250[/snapback]

 

Du godtok sikkert sponsorene av programmet...

Samme tabbe har jeg gjort en gang...

 

Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next....

Uten å lese...

 

USE YOUR BRAIN MAN!

ehh

USE YOUR EYES TO :p

Lenke til kommentar

Vell, som den gode personen jeg er trykka jeg ja for å støtte de som laga programmet under installasjonen. Dessuten stod det ikke noe om dette i artikkelen til hardware.no.

 

I artikkelen virket det ikke som om det var noe farlig å installere programmet. Jeg begynner å spekulere litt i seriøsiteten til artiklene her når man ufrivillig får virus fra noe man tror er trygge programmer.

 

Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin?

6374250[/snapback]

 

Du godtok sikkert sponsorene av programmet...

Samme tabbe har jeg gjort en gang...

 

Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next....

Uten å lese...

 

USE YOUR BRAIN MAN!

ehh

USE YOUR EYES TO :p

6374699[/snapback]

Lenke til kommentar
Nei, GMT har ikke sommertid. Det har forøvrig ikke CET heller, nå er vi inne i CEST. Som du skjønner har ikke tidssonene sommertid, med ved sommertid så bytter man tidssone.

6375106[/snapback]

 

Selvfølgelig riktig - GMT skal jo være en referanse, og da nytter det jo ikke at den flyttes to ganger i året. Men det vil da si at England (som er hjemmet for GMT (Greenwich)) ligger nå på GMT+1...? Litt artig. :)

Lenke til kommentar
Vell, som den gode personen jeg er trykka jeg ja for å støtte de som laga programmet under installasjonen. Dessuten stod det ikke noe om dette i artikkelen til hardware.no.

 

I artikkelen virket det ikke som om det var noe farlig å installere programmet. Jeg begynner å spekulere litt i seriøsiteten til artiklene her når man ufrivillig får virus fra noe man tror er trygge programmer.

 

Hvorfor installerte dritten to virus på min maskin?

6374250[/snapback]

 

Du godtok sikkert sponsorene av programmet...

Samme tabbe har jeg gjort en gang...

 

Det er ikke alltid lurt og trykke next-next-next-next....

Uten å lese...

 

USE YOUR BRAIN MAN!

ehh

USE YOUR EYES TO :p

6374699[/snapback]

6375796[/snapback]

 

Når man godtar sponsor programmene finner antivirus de som virus (såkaldt spyware)

Det er noe man selv velger om man vill ha eller ikke

 

Og husk det som regnes som virus i en del antivirus programmer er ukjent filer... også filer uten informasjon om hvem som lagde de.... o.l

Lenke til kommentar

Det er ikke et virus men spyware. Det er slett ikke det samme, virus er ondsinnede programmer. Men spyware er irriterende nok, enkelte antivius klienter flager det vel som virus. Men er lett å fjerne det om man vil.

Men la være å trykke på sponsorprogrammet å les bruker aula til programmmet.

 

Btw, denne versjonen har vært i beta LENGE, men da ikke offentlig. Den har vært mulig å få tak i via feks. torrent sider. Jeg likte ikke messenger live uten plus og endte opp med å installere 7.5 til jeg fikk tak i denne i beta. Bla. tabbed browsing, renaming av kontakter med 14is navn er jo genialt. Og muligheter for krypterte logger, og mye annet snacks. Kombiner denne med apatchen og få bort reklamen og alt annet som forstyrrer det fine designet i live messenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...