bozoc Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 jeg har innstalert gothic2 og skal innstalere gothic2 exp. jeg kommer bare dit hvor jeg skal velge hvor jeg skal plassere spillet på hdd, og lengere kommer jeg ikke. det står masse greier på tysk der som jeg ikke skjønner noe av.
KayAU Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hmm...ikkje akkurat direkte hjelp med problemet ditt, men dersom du ikkje har spelt det før, anbefalar eg å spele gjennom det utan NotR første gongen. NotR aukar vanskegrada ein del, og det er faktisk veldig artig å spele igjennom det ein gong til, og legge merke til alt det nye. Berre eit forslag. Kay
bozoc Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 har spilt gjennom 2a 2 ganger. skal kopiere det som sto der.
Laserlasse Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har du kjøpt utvidelsespakken med tysk språk? Første som slår meg i alle fall.
bozoc Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 ja. nå har jeg fått i gang innstalasjonen. men så bynner den på første filen og så kommer det noe nytt opp på tysk og sier noe om at jeg på putte i gothic2 night og raven cdn men den er inni. må mann innstalere med original cd eller går det med brennt cd? brente cd fordi den orginale gikk i stykker.
RRhoads Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 ja. nå har jeg fått i gang innstalasjonen. men så bynner den på første filen og så kommer det noe nytt opp på tysk og sier noe om at jeg på putte i gothic2 night og raven cdn men den er inni. må mann innstalere med original cd eller går det med brennt cd? brente cd fordi den orginale gikk i stykker. 6371268[/snapback] Du har sikkert lastet ned tysk versjon av spillet.
bozoc Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 har ikke lastet ned men kjøpt på worldofgothic.com sier de at det skal gå annt og innstalere gothic2 exp tysk på engelsk gothic2.
KayAU Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hmm...trasige greier. Klarar du å få tak i Gothic 2 Gold? Då får du du både ny original-CD og den engelske versjonen av NotR. Det fungerte i allefall hos meg. Eit søk på spillpriser.no ga meg denne. Det er sjølvsagt litt surt å kjøpe ting to gongar, særleg når ein må bestille frå utlandet og det blir meir enn 200 kroner. Men sjølv synest eg det er verdt det. Eg hadde òg spelt igjennom 2 gongar når eg installerte NotR, og det la til veldig mykje til spelet. Vanskegrada auka ganske mykje, særleg mot dragane og seekerane, der kom eit digert nytt område, og der dukka opp mange andre ting rundt omkring på kartet. Kay
bozoc Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 i innstalasjonen kom denne beskjeden opp: bitte legen sie die original-cd "gothic2 - die nacht des raben" ein. hva betyr det? cdn er i, kan det ha noe med ripete cd og gjøre?
hugRmunR Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Betyr vel "Vennligst legg inn original cd'en " Gothic2 - Night of The Raven" elns
KayAU Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Betyr vel "Vennligst legg inn original cd'en " Gothic2 - Night of The Raven" elns 6374362[/snapback] Det stemmer ganske bra, det, Northern. Bortsett frå at det skal vere bindestrek mellom "original" og "cd" på norsk òg, trur eg faktisk det er heilt riktig. Og ein ripete CD kan vere grunnen til at det ikkje går, ja. Kay
bozoc Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 har sett på nett at det er andre som har samme problemet men de har brent cd. så det må være noe slaks sperre på den.
hugRmunR Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det stemmer ganske bra, det, Northern. Bortsett frå at det skal vere bindestrek mellom "original" og "cd" på norsk òg, trur eg faktisk det er heilt riktig. 6374803[/snapback] Jøss, og jeg som ikke kan tysk engang ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå