Gå til innhold

Sniktitt på Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Hvorfor sier så mange "OPF", egentlig? Det heter jo ikke OPeration Flashpoint. Det heter jo Operation FlashPoint. :p

6371253[/snapback]

 

Kan jo være en leif.

 

Edit: Leif i leifen, x]!111 Lurer på om broren hans Arne begynner å slå til nå.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dette lover veldig bra. Klarer knapt å vente. Dog overasket det meg at du skrev at det ikke var dyreliv på banen. De har jo sagt at det skal være det :dontgetit:

 

Og, "Game 2" ser jo også meget lovende ut. Kanskje har den fått litt lite oppsyn rundt seg, men det ser jo sinnsvakt lovende ut!

Lenke til kommentar
Dette lover veldig bra. Klarer knapt å vente. Dog overasket det meg at du skrev at det ikke var dyreliv på banen. De har jo sagt at det skal være det :dontgetit:

Dette er sikkert grunnen:

I følge Bohemia Interactive representerer pressedemoen vi har fått omtrent 75% ferdigutviklet kode.

 

Rekner med at dyreliv blir lagt til litt seinare i utviklinga, når dei ser at grunnelementa virker bra.

Lenke til kommentar
Hvis grafikken blir slik som på bildene blir jeg litt skuffet over den. Jeg synst den minnet veldig mye om OFP, og ikke minst grensesnifettet/HUD-en. Den var OFP, men det er både bra og dumt egentlig. Jeg likte forsåvidt OFP HUD-en, men de kunne også ha prøvd noe nytt.

 

Men ellers så ser spillet ut som noe som er verdt å få med seg.

6368289[/snapback]

Vel det ikke alle som har sinnsyke pc'er, så jeg håper de fortsetter med den linja at spillet kommer til å virke ok på alle typer pc'er slik som OFP gjorde da det kom ut.

 

og Ja, det heter OFP, ikke OPF :p

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
er normalt på amerikansk å bruke OP fra Operation(s), ala spec op forces, op center etc. hvorfor kan jeg ikke svare på.

6372529[/snapback]

 

Og nettopp derfor blir Operation Flashpoint forkortet OPF :p

 

 

Anyway, så er dette det eneste spillet jeg tror kan trekke meg bort fra Red Orchestra. Originalen var totalt banebrytende når den kom, og siden den tid har jo Bohemia drevet og jobbet opp mot diverse forsvarsstyrker rundt omkring i verden.

 

Tror ikke man finner noen spillutviklere som vet mer om militæret enn dem.

Lenke til kommentar
er normalt på amerikansk å bruke OP fra Operation(s), ala spec op forces, op center etc. hvorfor kan jeg ikke svare på.

6372529[/snapback]

 

Og nettopp derfor blir Operation Flashpoint forkortet OPF :p

 

 

Anyway, så er dette det eneste spillet jeg tror kan trekke meg bort fra Red Orchestra. Originalen var totalt banebrytende når den kom, og siden den tid har jo Bohemia drevet og jobbet opp mot diverse forsvarsstyrker rundt omkring i verden.

 

Tror ikke man finner noen spillutviklere som vet mer om militæret enn dem.

6377571[/snapback]

 

Håper da de kan det. OFP er et spill som skal være militært og derfor håper ikke det blir noe sånn bullshit med at det at feks dialogene er "bruker-vennlig" Samme om jeg forstår de 100% eller ikke, bare de er autentiske. :)

 

Gjør noe med spill opplevelsen for min del :thumbup:

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
er normalt på amerikansk å bruke OP fra Operation(s), ala spec op forces, op center etc. hvorfor kan jeg ikke svare på.

6372529[/snapback]

 

Og nettopp derfor blir Operation Flashpoint forkortet OPF :p

 

 

Anyway, så er dette det eneste spillet jeg tror kan trekke meg bort fra Red Orchestra. Originalen var totalt banebrytende når den kom, og siden den tid har jo Bohemia drevet og jobbet opp mot diverse forsvarsstyrker rundt omkring i verden.

 

Tror ikke man finner noen spillutviklere som vet mer om militæret enn dem.

6377571[/snapback]

 

Håper da de kan det. OFP er et spill som skal være militært og derfor håper ikke det blir noe sånn bullshit med at det at feks dialogene er "bruker-vennlig" Samme om jeg forstår de 100% eller ikke, bare de er autentiske. :)

 

Gjør noe med spill opplevelsen for min del :thumbup:

6378028[/snapback]

 

Codemaster sin OFP2 kommer vell til å være ganske dårlig i forhond til "game2"? :hmm:

Lenke til kommentar

de tok med CTI fordi det ble en suksess fra Modder'ne fra OFP, så hvis de lar den være som den var på OFP, så kan man ta over hvilken som helst base rundt om kring.. men det som er, er at commanderen kan bygge masse defence osv, slik at det blir vanskelig og ta inn basene osv

 

iallefall er det slik på OFP sin CTI.. får håpe de har med det meste fra OFP sin CTI inn i ArmA verdnen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-cWCmM4Uy
ja, CTI er rett og slett grådig moro :)

6416120[/snapback]

 

 

CTI er den kuleste multiplayer mod noensinne til et online skytespill. :-)

 

Skaff deg OPF Gold + 1.96 patch + litt mods og du kan spille det online allerede nå, blir sikkert enda bedre i AA :-)

 

Lengste CTI jeg har spilt var 6 timer... kunne vart lenger om man hadde multiplayer koden til AA.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...