Gå til innhold

- FrP er partiet for de svakeste


Anbefalte innlegg

Jeg hører folk sier dette gang på gang, men det er likevel viktig å huske på at pedofili ikke nødvendigvis betyr noe videre straffbart enn selve handlingen, som i dag er straffbart. Slike tilfeller der en voksen, eller et barn for den saks skyld, foregriper seg mot et annent individ må  slås hardt ned på, og det gjelder også når det kommer til handlinger utført av vidt forskjellige legninger enn pedofili.

 

Det er også mange jenter som går med på å ha sex, men som føler seg voldtatt etterpå. Det er mye en går med på frivillig, uten å vite hva konsekvensene kan bli, dette gjelder spesielt for barn. Jeg tror du skal grave dypt for å finne en sak hvor et voksent menneske har hatt sex med et lite barn hvor barnet ikke har angret etterpå.

 

Men burde ikke slike problemer som du skisserer kunne løses med bedre innformasjon? Siden et barn ikke har hørt om seksuallitet er det muligens på tide at de får vite om det, siden det strengt talt ikke er mye annet enn naturlig.

Og det finnes barn i alle mulige fasonger og størrelser, og det finnes også barn med forskjellige meninger og kunnskaper - og akkurat som det finnes voksne med det. Viss det er det som ligger bak det, skulle ikke også dårlig informerte voksne nektes noen som helst form for seksuelt samkvem.

 

Jeg har ikke sagt noe i mot at vi kan starte med seksualundervisning tidlig. Likevel - og kall meg gjerne konservativ - mener jeg at barn skal få lov til å være barn. Jeg klarte meg fint igjennom barneskolen uten å vite hvordan i detalj sex foregår.

 

Det virker som om du sidestiller et barn og en voksen nå, det er nesten skremmende.

 

Siden det tross alt er foreldre som har ansvaret over sønnen eller datteren sin, som du også påpeker, så kunne det jo vært lovlig viss det skjedde med foreldrenes velsignelse?

 

Barnet må fortsatt være med på det, og siden jeg ikke tar det en 7 år gammel jente sier for god fisk med tanke på hvor lett det er å presse/lure barn i en så lav alder til noe, vil jeg ikke tro at du finner noen barn som ville ha gått med på noe slik. Foreldre vil jeg også kalle meget dårlige foreldre hvis de syns det er greit at voksne mennesker skal tilfredstille seg på små barn.

 

Men på annen side skal foreldrene ha kontroll over barnet helt frem til fylte atten, og som du sikkert vet er den seksuelle lavalderen to år før dette. Så det er kanskje ikke et problem likevel?

 

Vi snakker om små barn her, ikke 16-17åringer.

 

Jeg vil for øvrig blitt sur om sønnen eller datteren min hadde kommet hjem som homofil også, jeg da.

 

Det hadde ikke jeg blitt, hvis sønnen eller datteren min hadde vært voksen nok til å faktisk mene det. Det er jo ikke noe en kan gjøre med det uansett.

 

Så lenge det kommer tydlig frem at begge parter vil, eller i dette tilfellet ville, så er det helt greit for meg, for å ikke si topp. Nå er jo akkurat nekrofili en litt spesiell situasjon, siden den person du skal knulle nødvendigvis må være død, stein død. Men slike detaljer kan løses med at den avdøde undertegner et papir der en godkjenner at ens kroppen kan brukes til nekrofili. Så gjenstår det å se hvor mange som faktisk, i mine øyne, er så spenna gærne at de gjør noe slikt.

 

Joa, hvis noen vil at andre skal ha seg med sin døde kropp, be my guest..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kan man spørre seg om den reelle avkastningen skal ligge i overskudd av kroner slik at en sparer inn litt i histen og pisten, eller at en for uttøvd sitt arbeid, som er å få frem reisende?

 

Fredrik. :)

6449838[/snapback]

Du forutsetter at det er en motsetning mellom å få jobben gjort og å tjene penger på den. Men hvorfor i all verden skulle det være det?

 

Uten overskudd, hvordan skal man få utøvd sitt arbeid i lengden? Oslo kommune er ikke en pengemaskin, det er grenser for hvor lenge kommunebudsjettet kan brukes til å subsidiere en organisasjon som taper penger. Alternativet er å sette opp prisene, hvilket betyr færre reisende, fordi folk tar bilen istedet.

 

Når Sporveiene tjener penger, kan de sette av midler til vedlikehold, investere i bedre materiell og holde prisene nede, uten å belaste en kommunekasse som har nok av andre ting å bruke pengene på.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...