Gå til innhold

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når...

tradhtare

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du henger for mye på diskusjon.no når du finner ut at du savner denne tråden og bestemmer å bringe den tilbake til live etter nesten fire måneder :p

Skrevet

Og du vet du henger her for mye når det første du gjør når noen bumper den er å få den inn i mine innlegg ved å skrive noe usammhengene semi-ontopic.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

...når du skal på jobb klokka ti om morgenen, men leser tråden og irriterer deg over alle brukerene som er sent oppe og kommenterer det og tenker dem burde vite bedre :dontgetit:

Skrevet
Når du ikke for sove forde du tenker på diskusjon.no sånn som meg.

same :( oog fordi jeg må se lost :)

HaHa, Jeg har tatt 5 sovepiller og er våken. Sitter på diskusjon og skjeder ræwa av meg. NFF Eller 4chan er ikke morsomt når man er trøtt :thumbdown:

Skrevet
...når du er god til å stave og rettskrivning har du henget for mye på diskusjon.no :p

Var det rettet mot meg? :dontgetit:

Jeg har aspergers syndrom og dysleksi det er ikke så jævla enkelt og stave allt riktig.

Skrevet

....Når du går å pønsker på kva du skrive i ulike tråder, mens du er på skule, jobb osv.

"hmm, eg har aldri....."

Gawd, eg henger for mykje på diskusjon.no.

Skrevet (endret)

You sir, are a genius...

Skal prøve å binde en av knappene jeg aldri bruker på MX revolution min til Mine inlegg x]

Endret av ThomasT-93
Skrevet
....Når du går å pønsker på kva du skrive i ulike tråder, mens du er på skule, jobb osv.

"hmm, eg har aldri....."

Gawd, eg henger for mykje på diskusjon.no.

Kjenner meg igjen der. :p

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...