Gå til innhold

Noen som vet om et bra nytt rollespill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha "offline" rollepsill?

Prøv Neverwinter nights. Baldurs gate 1 og 2.

System shock 2 (helt sjef).

Kanskje Diablo 2...

eller online?

Guild wars...

Eve online

Everquest 2

Anarchy online

Dungeons and dragons

Dark age of camelot

Skrevet (endret)

Du kan jo prøve noen gratis Mmorpg spill.

blant annet:

risk your life 2 (beta)

Lineage 2 extreme (gratis versjon og lovlig)

Savage

husker ikke flere :hmm:

Edit: Knight online!

Endret av frinder
Skrevet
Du kan jo prøve noen gratis Mmorpg spill.

blant annet:

risk your life 2 (beta)

Lineage 2 extreme (gratis versjon og lovlig)

Savage

husker ikke flere  :hmm:

6362050[/snapback]

runescape?

Skrevet

Neverwinter Nights 2 kommer snart. anbefaler at du venter på det. ellers vil jeg anbefale kotor 1 og 2, selv om de ikke akkurat er nye.

Skrevet

Han snakker om N Y E rollespill, ikke diablo2 og gothic. Jeg vil anbefale deg The elder of scrolls: Oblivion. Det er helt nytt på markedet og er noe av det beste innen grafikk og gameplay som er ute atm. Du kan også prøve Fable: The lost chapters, sitnevnte er litt gamlere (et halvt år tror jeg), men har nydelig grafikk og mye kult ;)

Skrevet
Han snakker om N Y E rollespill, ikke diablo2 og gothic. Jeg vil anbefale deg The elder of scrolls: Oblivion. Det er helt nytt på markedet og er noe av det beste innen grafikk og gameplay som er ute atm.

6363282[/snapback]

Hmm..."Er på utkikk etter et nytt rollespill" kan faktisk tolkast på to måtar: Anten er han på utkikk etter eit rollespel som er nytt i den forstand at det var lansert nyleg, eller so er han på utkikk etter noko som er nytt i den forstand at han ikkje har spelt det før.

@slowhandxx:

Uansett, eg anbefalar som alltid "Gothic 2" ;). Det er ikkje akkurat splitter nytt (om lag tre år gammalt, trur eg), men det er etter mi meining den beste RPG-en på marknaden i dag. Grafikken er ikkje på høgde med Oblivion, men den er pen nok, og spelet er ellers ein del betre. Eg skreiv litt om det i denne tråden. :)

Kay

Skrevet

Altså WoW er det desidert beste Online rollespillet som er ute.. Kanskje du ikke er WoW fan siden du skrev at vi ikke skulle nevne dette men alikevel, tenkte jeg alikvel måtte nevne det.

Det er ikke så veldig nytt at det gjør noe, men hvis ikke du har spillt det før så kommer du til å bli hekta på under en time! Garantert!

Og hvis du har spillt det og er lei av det så kommer det snart ut en ekspansjonspakke slik at du kan spille til level 70 (noe som ikke kommer til å bli en utfordring :cool: )

Skrevet

Hvis han ikke har endret på tittelen kan egentlig ikke "BRA nytt rollespill" bety annet enn at han leter etter et rollespill som er bra og nytt ? :hmm:

Skrevet
Dersom du liker western, er GUN et spill å anbefale.

6367104[/snapback]

spilte gjennom det etter jeg så det her. Utrolig kjekt og anderledes rollespill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...