Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trenger hjelp til en ny mp3 spiller...har hatt Creative M Vision. (slikt det skrives?)

 

Vi ha en ny den må ha:

 

-Bra lyd

-oppladbar helst via strømkontakt

-display

 

Litt utseende skader heller ikke. Den burde ikke koste så mye, men rundt 1000-2000. Det blir en side mp3 spiller til mobilen.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Creative Zen Vision:M...

Hvorfor kvitter du deg med denne?

 

Hadde vært fint og vite hvor mye mine du trenger?

6362221[/snapback]

 

Trenger ikke å ha mye minne, men helst GB. Vil ikke ha en på 128mb eller noe under 1 GB. Kvitter meg med Creative Zen Vision:M fordi den er defekt. Den falt i bakken og høyre siden fugerer ikke( høyre siden man hører fra altså). Ellers er den i topp stand, ingen riper eller skader. Noen som vet hvor jeg kan få den fikset?? kjøpe den hos spaceworld.

Lenke til kommentar

Du kan jo se på Creative sine Zen Micro med eller uten fargeskjerm. Du får dem fra 6GB og 8GB tror jeg. Koster fra ca 1400 for 6GB til 1700 for 8GB med fargeskjerm (kan vise bilder)

 

Creative sine spillere faller generelt sett veldig i pris om dagen, grunnet konkurransen med Apple. Du kan derfor spare masse penger på å kjøpe Creative no om dagen.

Lenke til kommentar
Du kan jo se på Creative sine Zen Micro med eller uten fargeskjerm. Du får dem fra 6GB og 8GB tror jeg. Koster fra ca 1400 for 6GB til 1700 for 8GB med fargeskjerm (kan vise bilder)

 

Creative sine spillere faller generelt sett veldig i pris om dagen, grunnet konkurransen med Apple. Du kan derfor spare masse penger på å kjøpe Creative no om dagen.

6366681[/snapback]

 

 

Hvordan er lyden på den da? jeg vil ha god lyd og noe god batteri tid på den.

 

Evt. andre mp3 spillere?

 

Hvordan er SanDisk Sansa e250 2GB?? eller den på 4bg? Bra lyd? koster ikke mye da... var litt lekker også..

Endret av a_man
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er noen tegn til skade på spilleren ville jeg dratt til spaveworld og sagt at den var deffekt, lyden bare ble borte.

 

Har selv Zen Micro Photo (8gb). Lyden er meget god. Det eneste minuset er at du må holde rundt skjermen hvis det er mye sol lys. Eller med andre ord, den må være i skygge. Men dette kan man lage med hånden. Meget god spiller.

 

Men skjermen er forlite og dårlig til at du kan vise bilder :( Er vell et minus det også...

Lenke til kommentar

HEEEEEEEEELT bombesikker på at det ikke er hodetelefonene som det er noe galt med? Hvis de var i når den datt i bakken er det ganske sannsynlig, har skjedd med 2 av mine 3 hodetelefoner. Men antar du har sjekka det? Vil anbefale archos gmini 400, eller iaudio x5 om du kun skal bruke den til musikk og andre funksjoner vil gå til spille uansett. Har skrevet litt om gmini 400 i en tråd for litt siden, søk etter den, spilleren er helt genial imo.

Lenke til kommentar
HEEEEEEEEELT bombesikker på at det ikke er hodetelefonene som det er noe galt med? Hvis de var i når den datt i bakken er det ganske sannsynlig, har skjedd med 2 av mine 3 hodetelefoner. Men antar du har sjekka det? Vil anbefale archos gmini 400, eller iaudio x5 om du kun skal bruke den til musikk og andre funksjoner vil gå til spille uansett. Har skrevet litt om gmini 400 i en tråd for litt siden, søk etter den, spilleren er helt genial imo.

6370605[/snapback]

 

 

Har prøvd med flere hodetelefoner, men det er noe galt med spilleren.

 

Ingen som har erfaring med SanDisk Sansa e250 2/4/6 GB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...