Gå til innhold

Krekar: «Bin Laden, jeg kunne ofret meg for ham»


Anbefalte innlegg

"Jeg betaler flybilletten" sier vår inkluderingsminister.

En fin pluss i boken for Hanssen det der :mrgreen:

6362675[/snapback]

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120807

 

"Arbeids- og integreringsminister Bjarne Håkon Hanssen lover nå å betale flybilletten, taxi og fikse reisedokumenter, dersom Krekar ønsker å reise frivillig."

 

Owned. :D

 

Vel, da får vi se om Krekar er mann av sitt ord. (tipper nei).

6362693[/snapback]

Her gjorde facistpølsa Hanssen et par kardinalfeil (i henhold til politisk korrekte dogmer);

1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen.

2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister.

3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser.

 

Pølsefacisten har bommet totalt, 3 av 3 feil.

Endret av RagnarDanneskjold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men nå er det ingenting i det han sa som strider mot loven. Tvert imot. Poenget er at Krekar er utvist, hans kulle ikke vært her lenger, men at vi ikke kan sende ham ut så lenge vi ikke har garantier for hans liv.

 

Derimot er Krekar et voksent menneske og har full anledning til å reise dit om han selv vil. Han får bare ikke kommer inn igjen. Nå har han sagt at det er det han egentlig vil, så da påpeker Hanssen at det kan han gjerne gjøre. Og siden Krekar har sagt at det er vanskelig for ham å få det til, tilbyr Hanssen seg å hjelpe ham med å løse problemene.

 

Jeg synes det er en meget elegant løsning.

 

Geir :)

6363686[/snapback]

 

Grunnen for at jeg ikke synes uttalellsen var elegant er fordi at Brynjar Meling lover en årelang prosess i rettsvesenet før saken kan avsluttes. Mener å huske at Erna Solberg var omentrent like stor i kjeften som Pølsehansen, og mageplasket var formidabelt. Så da venter jeg på at Pølsehansens landing blir like smidig.

 

Jeg mener at slike selvsentererte dustemikler som Krekar bør forbigås i stillhet, eller helst latterliggjøres slik som Shabana Rehman så elegant fikk til. Ikke er han noen stor leder, eller kriger. Han kom med lommene full av penger til de Kurdiske områdene for å verve hellige krigere. Av en befolkning på 40 millioner, klarte han bare å verve 500. Når det så braket løs, stakk han av med halen mellom beina. Siden har han prestert å stikke det fule oppsynet inn i nærmeste kamera ved enhver anledning. Mannen er ikke noen som helst trussel for rikets sikkerhet. Den eneste trusselen jeg kan se, er at man får veldig lyst til å knuse Tv`en når man blir utsatt for mullaens ralling.

 

mrmus :)

6365478[/snapback]

 

Bra sagt :)

Lenke til kommentar
Grunnen for at jeg ikke synes uttalellsen var elegant er fordi at Brynjar Meling lover en årelang prosess i rettsvesenet før saken kan avsluttes. Mener å huske at Erna Solberg var omentrent like stor i kjeften som Pølsehansen, og mageplasket var formidabelt. Så da venter jeg på at Pølsehansens landing blir like smidig.

Men dette er ikke sammelignbare forhold. Solberg ønsket å hive ut Krekar, men fikk det ikke til fordi fyren klorer seg fast her. Hanssen observerer kun at Krekar nå sier at han egentlig har lyst til å reise, men ikke får. Da er det selvsagt et billig poeng å tilby å betale taxien, men det er viktig at man gjøre det klart for all verden at Krekar bløffer når han sier han ikke får lov å reise. Det er bare positivt, elegant eller ikke.

 

Jeg mener at slike selvsentererte dustemikler som Krekar bør forbigås i stillhet, eller helst latterliggjøres slik som Shabana Rehman så elegant fikk til.

Jeg synes Hanssens utsgan ikke sto så mye tilbake for Rehman i så måte. Men når det gjelder å tie ihjel slikt er jeg svært uenig. Uten at offentligheten hadde fått vite om ham, hadde utvisning aldri blitt noe tema, og han hadde kunnet fortsette sitt spill på skattebetalernes regning.

 

Mannen er ikke noen som helst trussel for rikets sikkerhet. Den eneste trusselen jeg kan se, er at man får veldig lyst til å knuse Tv`en når man blir utsatt for mullaens ralling.

6365478[/snapback]

Ja, men det er en del av prisen vi betaler for å avsløre ham, at han får fortelle sin versjon av saken. Ytringsfriheten er en fin ting. Hvorvidt han er en reell trussel er selvsagt et spørsmål, men så lenge han kommer med offentlige trusler om terror i Norge, så bør myndigheten behandle ham deretter.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Grunnen for at jeg ikke synes uttalellsen var elegant er fordi at Brynjar Meling lover en årelang prosess i rettsvesenet før saken kan avsluttes. Mener å huske at Erna Solberg var omentrent like stor i kjeften som Pølsehansen, og mageplasket var formidabelt. Så da venter jeg på at Pølsehansens landing blir like smidig.

Men dette er ikke sammelignbare forhold. Solberg ønsket å hive ut Krekar, men fikk det ikke til fordi fyren klorer seg fast her. Hanssen observerer kun at Krekar nå sier at han egentlig har lyst til å reise, men ikke får. Da er det selvsagt et billig poeng å tilby å betale taxien, men det er viktig at man gjøre det klart for all verden at Krekar bløffer når han sier han ikke får lov å reise. Det er bare positivt, elegant eller ikke.

 

6368951[/snapback]

 

Pølsebjarnes tabloidiserte direktetale skal helst overlates til FRP`s talsmenn, de er spesialister på slike (nå kommer sikkert Pricks til å hvesse tennene).

Pølsebjarne har til nå satt et rimelig svakt inntrykk etter 9 mnd. Å forsøke å høste sympati ved å ordlegge seg slik er ynkelig. Jeg tror aldri at vår utmerkede Utenriksminister hadde falt til et slikt nivå. Hvem er det som er så dum at de ikke for lenge siden har gjennomskuet mullaens hensikter?

 

 

1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen.

2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister.

3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser.

 

Hadde Pølsebjarne kommet med en slik en, så hadde selv jeg kunnet innrømme han komisk talent. :love:

 

 

Jeg synes Hanssens utsgan ikke sto så mye tilbake for Rehman i så måte. Men når det gjelder å tie ihjel slikt er jeg svært uenig. Uten at offentligheten hadde fått vite om ham, hadde utvisning aldri blitt noe tema, og han hadde kunnet fortsette sitt spill på skattebetalernes regning.

 

Shabana er en jævlig god komiker. Pølsebjarne er komisk.

Jeg tror mullaen lider av en sykdom (som jeg ikke kommer på navnet på), som driver dusten til¨å søke oppmerksomhet. Mulig at han ikke fikk nok oppmerksomhet av mammaen sin, men det skal vel ikke tvinge oss til å tilfredstille han.

 

Ja, men det er en del av prisen vi betaler for å avsløre ham, at han får fortelle sin versjon av saken. Ytringsfriheten er en fin ting. Hvorvidt han er en reell trussel er selvsagt et spørsmål, men så lenge han kommer med offentlige trusler om terror i Norge, så bør myndigheten behandle ham deretter.

 

Hvis du mener det, så bør myndighetene sjekke opp diverse debattforum hvor man skulle tro det finnes et oppkomme av potensielle terrorister. Der florerer det med ytringer som er enda mere sinnsyke enn selv mullaen klarer å ralle ut.

Dessuten har jeg ikke fått med meg at mullaen har truet Norge direkte. Det jeg har fått med meg er at han støtter meningsfeller utenfor landets grenser.

Lenke til kommentar
"Jeg betaler flybilletten" sier vår inkluderingsminister.

En fin pluss i boken for Hanssen det der :mrgreen:

6362675[/snapback]

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120807

 

"Arbeids- og integreringsminister Bjarne Håkon Hanssen lover nå å betale flybilletten, taxi og fikse reisedokumenter, dersom Krekar ønsker å reise frivillig."

 

Owned. :D

 

Vel, da får vi se om Krekar er mann av sitt ord. (tipper nei).

6362693[/snapback]

Her gjorde facistpølsa Hanssen et par kardinalfeil (i henhold til politisk korrekte dogmer);

1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen.

2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister.

3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser.

 

Pølsefacisten har bommet totalt, 3 av 3 feil.

6368597[/snapback]

*cola over tastaturet*

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...