Gå til innhold

Patch 1.11: Oppdaterte addons.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden curse-gaming og forskjellige andre sites er litt belastet så tenkte jeg å legge ut noen addons her, som alle virker med 1.11.

clicky

EDIT: Så langt jeg har forstått er det ingen store forandringer i UI koden, så de fleste addons skal virke.

Endret av nazrm
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden curse-gaming og forskjellige andre sites er litt belastet så tenkte jeg å legge ut noen addons her, som alle virker med 1.11.

clicky

6352001[/snapback]

Er det nye nurfed? :dribble: Har ventet en stund på den nå!

Tusen takk for linken :yes:

Skrevet
funker titanpanel, necrosis, perl unit bar, bib-toolbarmod? :)

6352175[/snapback]

Har ikke kommet noen oppdateringer av de, såvidt jeg har sett. Er ikke sikker på om de funker. -.-

Skrevet

6352175[/snapback]

Har ikke kommet noen oppdateringer av de, såvidt jeg har sett. Er ikke sikker på om de funker. -.-

6352860[/snapback]

so? Mine er vel oppdatert i tidlig mai eller no

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

6352175[/snapback]

titan vet jeg virker. Det samme gjorde ct modsene.

ccwatch virket også

Necrosis fikk jeg noen error report men de "virket" fortsatt.

Skrevet
Er dette oppdaterte versjoner for 1.11-patchen, eller bare addons som kan brukes med "load outdated addons"?

6353402[/snapback]

Oppdaterte.

Skrevet (endret)
La inn addonene, men tror det er noe bugget med nurfed action bars. fordi den originale action bar vises. :(

6354729[/snapback]

Sjekk ut forumet til NurfedUI, er noe prat om det der, hvis du kommer inn da..

Edit: Evt, kansje du bare trenger å krysse av "load out of date addons" på addon menyen ved character selection.

Endret av Nitrius
Skrevet
Har ikke fått til å spille enda, men hvis man har laget et interface i Discord, må man mekke alt på nytt eller er alle instillinger fortsatt der så man bare trenger å legge nyere verson?

6353495[/snapback]

For min egen del var alt som det var etter at jeg oppdaterte til versjonen det ble linket til her. Hadde vært sinnsykt mye arbeid å sette det opp på alle charsa igjen, så veldig glad jeg slapp det. :)

Perl unitframes derimot. :( Gief fix plx.

Skrevet
Har ikke fått til å spille enda, men hvis man har laget et interface i Discord, må man mekke alt på nytt eller er alle instillinger fortsatt der så man bare trenger å legge nyere verson?

6353495[/snapback]

For min egen del var alt som det var etter at jeg oppdaterte til versjonen det ble linket til her. Hadde vært sinnsykt mye arbeid å sette det opp på alle charsa igjen, så veldig glad jeg slapp det. :)

6357733[/snapback]

Bruker siste versjon av Nymbia's perl frames (sp?), den funker fint hos meg!

Skrevet

6357733[/snapback]

Perl Classic 0.57 (truur jeg) funker som f hos meg. Eneste som var "galt" når jeg startet opp 1.11 for første gang var at instillingene for utseende på rammen var resatt, så gikk inn på Perl -> All -> Load saved settings (ellerno), så ble alt fint.

De eneste modene jeg har hatt problem med er:

Telo's Quickloot (se US UI/macro-forum)

Telo's Bottombar (se US UI/macro-forum)

BankStatement <- Har ikke fått fiksa den enda :(

Skrevet

Var en "major bug" som ble fiksa i CTRA, så kan være lurt å dra ned den nye versjonen. (1.538) Den ligger på linken i første post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...