Gå til innhold

Patch 1.11: Oppdaterte addons.


Anbefalte innlegg

Siden curse-gaming og forskjellige andre sites er litt belastet så tenkte jeg å legge ut noen addons her, som alle virker med 1.11.

 

clicky

 

EDIT: Så langt jeg har forstått er det ingen store forandringer i UI koden, så de fleste addons skal virke.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
funker titanpanel, necrosis, perl unit bar, bib-toolbarmod? :)

6352175[/snapback]

 

 

titan vet jeg virker. Det samme gjorde ct modsene.

ccwatch virket også

Necrosis fikk jeg noen error report men de "virket" fortsatt.

Lenke til kommentar
La inn addonene, men tror det er noe bugget med nurfed action bars. fordi den originale action bar vises. :(

6354729[/snapback]

 

 

Sjekk ut forumet til NurfedUI, er noe prat om det der, hvis du kommer inn da..

 

Edit: Evt, kansje du bare trenger å krysse av "load out of date addons" på addon menyen ved character selection.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Har ikke fått til å spille enda, men hvis man har laget et interface i Discord, må man mekke alt på nytt eller er alle instillinger fortsatt der så man bare trenger å legge nyere verson?

6353495[/snapback]

For min egen del var alt som det var etter at jeg oppdaterte til versjonen det ble linket til her. Hadde vært sinnsykt mye arbeid å sette det opp på alle charsa igjen, så veldig glad jeg slapp det. :)

 

Perl unitframes derimot. :( Gief fix plx.

Lenke til kommentar
Har ikke fått til å spille enda, men hvis man har laget et interface i Discord, må man mekke alt på nytt eller er alle instillinger fortsatt der så man bare trenger å legge nyere verson?

6353495[/snapback]

For min egen del var alt som det var etter at jeg oppdaterte til versjonen det ble linket til her. Hadde vært sinnsykt mye arbeid å sette det opp på alle charsa igjen, så veldig glad jeg slapp det. :)

 

Perl unitframes derimot. :( Gief fix plx.

6357733[/snapback]

 

 

Bruker siste versjon av Nymbia's perl frames (sp?), den funker fint hos meg!

Lenke til kommentar
Perl unitframes derimot. :( Gief fix plx.

6357733[/snapback]

 

Perl Classic 0.57 (truur jeg) funker som f hos meg. Eneste som var "galt" når jeg startet opp 1.11 for første gang var at instillingene for utseende på rammen var resatt, så gikk inn på Perl -> All -> Load saved settings (ellerno), så ble alt fint.

 

De eneste modene jeg har hatt problem med er:

 

Telo's Quickloot (se US UI/macro-forum)

Telo's Bottombar (se US UI/macro-forum)

BankStatement <- Har ikke fått fiksa den enda :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...