Daron Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vel.. som emnet sier.. Jeg har ved et uhell solgt arena armor før jeg fant ut av at jeg trenger den for å få delta i arena.. Husker ikke hvor jeg har solgt den.. Finnes det en måte å få en ny en på? enten in-game, eller ved "juksing"
Rescue me Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vel.. som emnet sier.. Jeg har ved et uhell solgt arena armor før jeg fant ut av at jeg trenger den for å få delta i arena.. Husker ikke hvor jeg har solgt den.. Finnes det en måte å få en ny en på? enten in-game, eller ved "juksing" 6348621[/snapback] den skal være i et skap atme han fyren som gir deg armouren
............... Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vel.. som emnet sier.. Jeg har ved et uhell solgt arena armor før jeg fant ut av at jeg trenger den for å få delta i arena.. Husker ikke hvor jeg har solgt den.. Finnes det en måte å få en ny en på? enten in-game, eller ved "juksing" 6348621[/snapback] den skal være i et skap atme han fyren som gir deg armouren 6348645[/snapback] kan altids cheate, men ikke å annbefale.. hør på oblivion
Stonemeister Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Snakker vi Arena Heavy/Light Raiment eller Raiment of Valor? Den første finnes det 10 av i bloodworks, hvertfall 10, 5 av hver hos hun kjerringa og 5 av hver hos han duden som gir deg de første kampene. Raiment of Valor har jeg enda, så jeg vet ikke... mulig man kan få en ny ved å snakke med hun dama i bloodworks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå