Gå til innhold

LAN i Hordaland området?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Det er vell ikke så lenge til Newbie lan på stord.

(samme som har Ipx)

 

Det blir i høstferien trur jeg.

 

jeg personlig skall vere der :!:

6359405[/snapback]

 

Gidder de i det hele tatt å prøve igjen? ;)

 

Dessuten skal Discovery LAN '06 være i sammer periode.

6359489[/snapback]

 

Newbie-LAN på Stord er i full gang (iallefall planlegginga og slikt). Eg kan med 100% tryggleik fortelja at IPX og Newbie-LAN er to datatreff som står for heilt forskjellige ting, sjølv om eg er leiar for begge to (nei, eg er nok ikkje upartisk :))

 

IPX gjekk dårlig da det var personleg krise hjå ein av nøkkelpersonane.

Newbie-LAN har ikkje vore dårlig enda, dette då det alltid er arrangert av unge ungdommar som gir ein liten faen i ting :-D

 

Anyways på www.newbie-lan.no finn du meir info om Newbie-LAN. Me har kun reklamert på msn (skrive adressa i nicket), og det er no 154 påmeldte allereie :-)

 

(Discoverylan er forresten blitt nedskalert til 200 personar)

Endret av Denethor
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Vi har jo også Qtreff i Hordaland, nermere bestemt Sveio :)

 

Noen som vet om det fortsatt arrangeres Mylan og Mostralan på Bømlo?

6468061[/snapback]

 

Mostralan pågår denne helga etter hva eg har forstått, og My-LAN går av stabelen igjen enten påske eller vinterferie neste år. (eg er vel ikke upartisk der)

 

 

Newbie-LAN på Stord er i full gang (iallefall planlegginga og slikt). Eg kan med 100% tryggleik fortelja at IPX og Newbie-LAN er to datatreff som står for heilt forskjellige ting, sjølv om eg er leiar for begge to (nei, eg er nok ikkje upartisk :))

 

IPX gjekk dårlig da det var personleg krise hjå ein av nøkkelpersonane.

Newbie-LAN har ikkje vore dårlig enda, dette då det alltid er arrangert av unge ungdommar som gir ein liten faen i ting :-D

 

Anyways på www.newbie-lan.no finn du meir info om Newbie-LAN. Me har kun reklamert på msn (skrive adressa i nicket), og det er no 154 påmeldte allereie :-)

 

(Discoverylan er forresten blitt nedskalert til 200 personar)

6768236[/snapback]

 

Discoverylan gikk vel litt vel ut av kontroll, og endte kun opp med 100-120 deltakere. Lurer på om vi får se noe til de igjen..

 

Men hva IPX Newbielan angår så skal eg egentlig uttale meg fint lite. Eg har kun erfaring(om man kan kalle det det) fra rykter, og da hovedsaklig om IPX. Newbielan har eg hørt en del bra om, MEN eg har desverre forhåndsdømt hele greia da eg fikk høre at en del av arrangørene var de samme. Beklager dette i ettertid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...