Gå til innhold

Forforsterker til JMlab og Embla Eana


Anbefalte innlegg

Har bestilt meg Embla Eana monoblokker til mine JMlab Cobalt 816 og har kjøpt ein Rotel RC-972 som skal ut så snart eg får tak på noko fornuftigare. Det eg lurer på er kva som eigenteleg hadde passa inn i dette oppsettet. Er ute etter noko som gir godt med punch og dynamikk, men som samtidig ikkje er alt for pågåande og spisst, spesielt i toppen. Jo varmare lyd jo bedre. (JMlab, veit, kritsjkratsj...)

 

Nokon som har forslag til kva eg burde kikke etter?

(Og kva eg eventuelt kan ta for Rotel'en?)

 

Edit: Har prata med Embla-folka, og dei anbefalte sterkt Vincent. Har eigentelig aldri fått høyrt skikkelig på Vincent før, litt synd. Men eg ser at det ligg eit par billige sa-91 ute, er det noko å satse på? 10kg preamp må vel duge til det meste? =P

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pre amp er vell en av di tingen som bør være så nøytrealt som mulig , og så sakffer man seg den "fargingen" man vil ha på lydbildet i efektforsterkerne .

 

og en pre amp trenger da ikke veie mere en 2-3 kg , da di ikke skal drive noe eller trenge mye størm

Lenke til kommentar

Skal og skal, det er alt etter kva resten av anlegget består av og kva lyd ein er ute etter. Då kunne eg jo likegreit ha kjøpt meg ein passiv Creek preamp istedet. Vel, no har eg det eg har, så får eg farge med det eg kan. =P

Men trur eg prøver å få tak i ein brukt SA-91. Om ikkje, så kjøper eg heller ein ny SA-31. Vincent virker som det som matcher Embla best uansett. Satsar på å kvitte meg med JMlab'ane iløpet av sommaren og skaffe meg eit eller anna med bånddiskant, kanskje Elac.

 

Rotel'en låter jo mildt sagt heilt..... Amerikansk.. =/ Og det sammen med JMlab pirker i trommehinnene dine med knappenåler.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...