Gå til innhold

Innbrudd hos Microsoft


Anbefalte innlegg

utruleg morosomt :innocent:

det blir vel berre og vente og se om dei klarer og hacke microsoft.com...

 

men eit spørsmål:

Vist microsoft bruke "skillzen" sin, så klare dei sikkert og finna ut akkurat ken som har gjort detta ( gjennom ip og alt ditta )...kjeme disse te og bli anmeldt/komma i fengsel for detta vist microsoft klarer og finna ut ken da e?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
utruleg morosomt  :innocent:

det blir vel berre og vente og se om dei klarer og hacke microsoft.com...

 

men eit spørsmål:

Vist microsoft bruke "skillzen" sin, så klare dei sikkert og finna ut akkurat ken som har gjort detta ( gjennom ip og alt ditta )...kjeme disse te og bli anmeldt/komma i fengsel for detta vist microsoft klarer og finna ut ken da e?

6338494[/snapback]

 

har dette vært gjort skikkelig, så kan nok ikke microsoft finne ut så lett hvem som har gjort det, hvis de som har gjort dette har brukt spoofing, og kanskje i tillegg ha gjort dette igjennom andre datamaskiner, så tror jeg det er ganske så umulig å finne ut hvem som gjorde det..

Lenke til kommentar

Ser ut som det er mange av disse Tyrkerne som har for mye fritid.

Siden til en av forumets brukere ble hacket av Amfibi-Slayer for under to døgn siden. Han tok seg også tiden til å stikke innom dette forumet for å titte på hva vi skrev om ham.

 

http://www.whinerz.com/

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592388&hl=

Han greide å slenge noen trusler i diskusjon.no sin retning, men det virker ikke som vi trenger å bli alt for bekymret av den grunn..

Lenke til kommentar
Selv om man har fritidsproblemer hvis man hacker fasinerer det meg hvordan folk greier det.

6339367[/snapback]

Å ta microsoft.fr tror jeg nok krevde litt innsats, mens mange hacks ofte blir utført av script kiddies. Det det står respekt av er white hat hackers, og de som faktisk finner ut av nye ting fremfor å bare følge guider eller bruke programmer for å ta ned websider.

Lenke til kommentar

Humm, noe skills tror jeg nesten de har. Med mindre microsoft sine franske sider lå vidåpne. Noe jeg betviler meget sterkt. Da hadde de nok vært defaca for lenge siden. Hvis de greier MS.com så blir jeg mektig imponert. Selv om det da kan virke mildt sagt vanskelig å få ned MS.com ... Jaja, regner med MS har gode backupløsninger, så de ikke taper så veldig mye på dette da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...