Gå til innhold

hva får vi om man kombinerer 50 cent +thomastoget?


danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du firefox så last ned en extension. Da kan du laste ned fra mange plasse inkludert youtube. Husker ikke hva ekstensionen heter, men bare gå på mozilla.com/firefox og trykk på add-ons. (og extensions)

 

 

edit:: du kan også søke på video, så skal du finne den. (søk på siden ikke i google)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
har du firefox så last ned en extension. Da kan du laste ned fra mange plasse inkludert youtube. Husker ikke hva ekstensionen heter, men bare gå på mozilla.com/firefox og trykk på add-ons. (og extensions)

 

 

edit:: du kan også søke på video, så skal du finne den. (søk på siden ikke i google)

6349542[/snapback]

 

Lasta ned video downloader men fikk ikke til.

 

Kan noen laste ned filmen og laste den opp et sted? :innocent:

Lenke til kommentar

Nå er jeg grei.

 

Bruker min egen hjemmeside plass nå ;). Har ikke noe der, siden siden ikke er ferdig enda.

 

 

Du trenger flv player, som også ligger der. ;) bare installer det, så kan du se videoen.

 

Får å laste ned med vdeo downloader høyreklikker du, og velger customize (der oppe i FF) så dreger du ikonet til add-onn'sen. Så høyreklikker du og lagre som. (husk og skriv ".flv" på slutten. (uten hermetegn da :p ) da vet du i alle fall hvordan man gjør det, til en annen gang)

 

 

værsågod :thumbup:

 

 

edit: Har tatt den bort nå :)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Nå er jeg grei.

 

Bruker min egen hjemmeside plass nå ;). Har ikke noe der, siden siden ikke er ferdig enda.

 

 

Du trenger flv player, som også ligger der. ;) bare installer det, så kan du se videoen.

 

Får å laste ned med vdeo downloader høyreklikker du, og velger customize (der oppe i FF) så dreger du ikonet til add-onn'sen. Så høyreklikker du og lagre som. (husk og skriv ".flv" på slutten. (uten hermetegn da :p ) da vet du i alle fall hvordan man gjør det, til en annen gang)

 

 

værsågod  :thumbup:

6349766[/snapback]

 

Takk :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...