Gå til innhold

Lord of the rings online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noobs of Narway = dårligste navnet ever. Skal vi lage må det vært seriøse greier, vi skal jo tross alt være på toppen av Midgard. Siden det er vanskelig å få overblikk om hvem som skal være med så skal jeg prøve å få større ting til å skje. Så kommer vell tilbake i dag eller i morgen med noen svar. Blir vell helst i morgen da :p

Skrevet

Aah, kjenner at den lille nerden inni meg vokser nå. Har regga meg som BETA-tester.. *håpe på positivt svar*

Når det gjelder navn så kan det jo ikke være noe så harry som "Noobs of Norway" :ohmy:

Skrevet

Ok, siden det er lenge til det kommer og mange vill starte norsk kinship så skal jeg sette sammen ei nettside der folk kan "melde" seg opp til dette. Regner med at når vi gjør det på denne måten kan vi komme fort i gang. Hjemmasiden blir 10 minutters prosjekt mens jeg venter på WoW patchen.

IKKE TRO JEG TAR PÅ MEG NOE ANSVAR ELLER LIGNENDE, JEG SKAPER BARE NOE SERIØST SOM JEG HÅPER DERE VILL TRIVES MED. :hrm: (sorry caps)

Link kommer snart. :)

Skrevet (endret)

Hva med Guardians of Númenor, Wielders of the Flame of Arnor,Servants of the Secret Fire,Descendants of Thingol o.s.v... noe i den duren??

Edit: Hva med Defenders of the White Tree?? :)

Endret av mortenmm
Skrevet
Ok, siden det er lenge til det kommer og mange vill starte norsk kinship så skal jeg sette sammen ei nettside der folk kan "melde" seg opp til dette. Regner med at når vi gjør det på denne måten kan vi komme fort i gang. Hjemmasiden blir 10 minutters prosjekt mens jeg venter på WoW patchen.

IKKE TRO JEG TAR PÅ MEG NOE ANSVAR ELLER LIGNENDE, JEG SKAPER BARE NOE SERIØST SOM JEG HÅPER DERE VILL TRIVES MED. :hrm:  (sorry caps)

Link kommer snart. :)

6362600[/snapback]

Hvordan gikk det med den siden??

Skrevet
noen som vet når Open Beta starter?

6360498[/snapback]

Nei,men closed beta starter i sommer en gang,sikkert juli eller august... Åpen beta beynner vel 1 måned eller mer etter

6360507[/snapback]

Det står her

Skrevet (endret)

Det der så tøft ut! Jeg vil spille nå..NÅ! :ermm:

btw,noe side oppe angående norsk kinship?

Edit:

Sign up Your Guild!

If you're in a guild, be sure to supply your guild's information when signing up for the Beta Program. In some cases we will be inviting groups of players from the same guild, so players who enter their guild information increase their chances of being chosen. The more guild members that sign up the better your chances! If you are not already in a guild, you can always plan a guild for LOTRO, get others to join, and submit that information in the guild section of the Beta application. Be sure that all guild members enter in the same information (type out the entire guild name instead of using the guild's abbreviation) to further increase your chances of getting into

:hmm: Endret av Tidus_hmm
Skrevet

Ok, fikk endelig logga av WoW (litt treg kanskje) Men fikk satt sammen ei side, som kanskje er det dårligste ever, men som det også står på siden kommer det opp forum snart. :cool: Forumet blir mye bedre enn siden, så ta dere tid til og følle med, når det er ferdig poster jeg både her og på..."hjemmesiden"

Til Tidus_hmm leste det der i går, så vi får sammle folkene ASAP og signe opp så blir det bra.

Siden er www.home.no/lotro :hrm: IKKE FLIR :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...