Gå til innhold

Jeg har da blitt hacket!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg kan love det her blir en sang. På engelsk, så drøy at jeg må i retten etterpå. Men det svinet her skal få svi på måter jeg er god på. Men B-One har å fikse dette her fort, samt redde alt av data - for dette her går ikke ann!

 

Bare det at det står Allahu Akbar på MIN side, er jo til å få gåsehud av!

 

@ espenyh: Jeg prøver å finne ut av det!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
30 lesere leser denne tråden faktisk! :)

6328399[/snapback]

korrigerer 32.. Denne diskusjonen kan bli heftig. Håper denne Amfibi-Slayer råttner fast i stolen forran pc en uten internett. Så kanskje han kan begynne å hacke kabalen istedet. Denne personen provoserte meg

Lenke til kommentar
Kjære SkyMarshall, bruk msn adressa hans til å prate med dem. si unskyld. De har ikke blocka meg enda. jeg er også overasket over at de godtok meg som kontakt.

6328430[/snapback]

 

Jeg hadde aldri i verden sagt unnskyld til dem. Det er jo derfor de hacker siden hans! Det er terror! Cyber-terror! Å si unnskyld til dem er jo å falle for utpressingen deres.

Lenke til kommentar

Han kan vel umulig hacke hw.no sitt forum? Får for guds skyld (ALLAHS skyld) håpe dere er beskyttet mot sånne dritunger.

 

Kjenner jeg de rett, er det et par kvisete tyrker-fjortiser som sitter og fniser og ler av alle meldingene de får fra dere.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...