Gå til innhold

Katt eller Hund

Daye.04

Hva er best av katt og hund?  

337 stemmer

1. 1. Hva er best av katt og hund?

• Katt
      155
    • Hund
      150
    • Ja takk begge deler!
      31

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde håpet på en tråd der vi slapp provoserende poster. Har slettet de som kan virke provoserende på enkelte.

6355633[/snapback]

Får håpe dette ikke blir en "min far er sterkere enn din far"-debatt, à la gulost vs. hvitost-debatten. ;)

Skrevet

Ja, men.. Det er vel ikke noe provoserende poster her.. Det er bare jævlig mange (og jævlige :p) argumenter for hvem som er best av katter og hunder?

Skrevet

Utrolig søt katt da. Har utroolig lyst på katt selv. Men det får vente til jeg blir ferdig med utdanningen min og kan begynne å tjene penger.

Skrevet
Ny pus i hus!

Selv foretrekker jeg katter :)

6363441[/snapback]

hah, så vilt rå katt.. Jeg digger det når katter er skikkelig små... De er så funny :p

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Katter er min greie, men samtidig ønsker jeg meg "noe" mer. Hva med å ha en ullen Vær med megahorn på fanget, klå faenskapet, telle ribben (beregning av pinnekjøtt", synge bæ, bæ lille lam, diskutere værmeldingen som blir presentert av "han med litt for liten dress i forhold til kropp på NRK" osv. Er jeg en person på villbeite? :hrm:

Skrevet

neko1.jpg > evil-dog.jpg

Argumentene er allerede nevnt. Hunder lukter promp by default, er stort sett store og uhåndterlige, og de klarer seg ikke selv. Katter lukter blomster og fioler, er små og søte, og kan være ute flerfoldige vinternatter uten at de faller om og dør av den grunn. 3-0 til katter.

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Likte bikkja, hvilken snadderrase? :!:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Layla, got you on my knee... :love:

Skrevet

Hund... og katt. Hvem er søtest :!:

Ikke bli fornærmet da, alle hundeeiere. Det er bare en spøk. Vet at det finnes søte hunder også :) Som en kuriositet kan jeg nevne at denne hunden har blitt kåret til verdens styggeste. Tror det faktisk er flere år på rad...

post-8440-1151262981_thumb.jpg

post-8440-1151263001_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...