Gå til innhold

tristeste episode i en komiserie


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Mange kandidater, men den tristeste jeg har sett er nok MASH episoden "Death Takes a Holiday" fra sesong 9.

Der tar de opp død, fattigdom og sult på juledagen (25. desember). Mange MASH episoder som ligger og vaker under den på topplisten... Fantastisk serie.

 

6321650[/snapback]

eller den episoden hvor "Hawkeye" er lagt inn på "galehjemmet" etter en hendelse i en buss

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En mor som drepe sitt barn for å få det til å slutte å grine mens de sitter på bussen inni en busk når en gruppe Nord koreanske soldater går forbi, er ikke før slutten av episoden du finner ut at det var et barn..

tror det faktisk tilogmed er siste episode "Goodbye, Farewell and Amen"

Lenke til kommentar
Futurama - The Luck of the Fryrish

 

Får du ikke en tåre eller ti i øyekroken av denne så er du jammen iskald. Dette må være en av de mer rørende komi/animasjonsepisoder noensinne.

 

Info/reviews av denne episoden (spoilere):

 

http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Episode...on=3&Episode=04

6313211[/snapback]

Jeg trodde jeg var det eneste.

Det triller noen tårer hver gang.

"Here lies Philip J. Fry, named for his uncle to carry on his spirit."

 

Jeg så igjennom noen episoder sammen med en venn av meg for noen uker siden, og da så vi denne episoden. Når Fry begynte å lese, så gikk jeg kjapt ut av rommet "Bare la det gå. Jeg må på do."

Lenke til kommentar

Driv dei ikkje å spelar inn 4 nye 1timers-epidsodar av friends no? Meiner eg såg noko om det i avisa for nokre månader sidan... Det artikkelen handla om var at no hadde Jennifer Aniston blitt med på dette. Ho var den siste. Dei får 8 millionar per episode kvar, dette er kva eg leste... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...