Gå til innhold

Teite kommentarer under fotball VM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker godt Alsaker og han der Eriksen.

 

Harald Bredeli, Jostein Flo og Traaen er de aller verste, zapper meg somregel over til svensk tv når de er på skjermen.

6345600[/snapback]

 

Der er vi enige gitt. Jeg liker også Semb som sidekommentator, men Flo og Traaen er de verste. Er vel en grunn til at de dekker de minst "publikumsvennlige" lagene. Scheie og Løken begynner å bli litt slitsomt. Hadde TV2 byttet "pause/før kampen panel" med NRK, ville de vært kjempebra.

Lenke til kommentar

Liker så absolutt ikke Bredeli. Måten han preiker om frikast osv. når jeg ser på fotball irriterer meg. Jeg har egentlig sansen for Alsaker, med Semb som sidemann. Alsaker er litt ivrig, men Scheie + Løken blir litt kjedelig til tider. Og som mange har sagt, Scheie preiker litt mye drit. Greit at fjerdedommeren har en hytte på Voss, men vi trenger ikke å få vite det. Noe av infoen er dog interessant.

Lenke til kommentar

Synes ikke Bredeli er så dårlig som mange skal ha det til, men Alsaker er veldig bra. Alsaker og Svein "Matta" Mathisen hadde vært et bra par! "Matta" er veldig seriøs og han er nøytral når han kommenterer. Det er mange kommentatorer som ikke greier å være det, og verste eksempel her må vel være Mini Jacobsen - han er helt forferdelig! At "Matta" er fra Kristiansand og er Start-supporter på sin hals, er det ingen som kunne mistenkt han å være hvis de ikke visste det fra før...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
For min del er fotball fin-fin underholdning, men Scheie og Løken (med trykk på ø) ødelegger kampene i stor grad.

 

50% av det som sies får vi med oss ved å se på bildene, og trenger ergo ingen som gjenforteller det noen sekunder senere. Dessuten har Scheie en usedvanlig slitsom måte å kommentere på, han småskriker jo hele tida.

 

Blah, jeg hater det kommentatorparet.

6313130[/snapback]

 

 

Hva skal de snakke om hvis de ikke kan snakke om kampen? Privatlivet sitt? Ærlig talt, en kommentator skal kommentere det som skjed på banen.

 

Men er det noen som skriker så er det tv2 sine kommentatorer. OG DER ER DET, nei, den gikk utenfor. Eller i dagens kamp (arg-ned) MEZZI, mer enn en gang. geee.

Lenke til kommentar
er det noen som skriker så er det tv2 sine kommentatorer. OG DER ER DET, nei, den gikk utenfor. Eller i dagens kamp (arg-ned) MEZZI, mer enn en gang. geee.

6355980[/snapback]

Synes nå ikke dette er så spesielt med tv2... Jeg ser fotballkamper både på norsk og svensk tv (og tidvis også med engelske kommentatorer på Canal +), og synes dette er noe som kjennetegner de aller fleste fotball-kommentatorer uansett kanal...

Lenke til kommentar
Bengt Eriksen er hvertfall den beste ekspertekommentatoren spør du meg..

6354575[/snapback]

 

Han liker jeg og. Han og Drillo er mine favoritter i dette VM ihvertfall. Scheie er litt mye off-topic, og han er ikke like stø som han var før. La spesielt merke til de i vinter under hoppsesongen, når han rota vilt med navn. Nå har han dratt med seg det til VM også. Løken sier ikke stort, før han utbryter veldig direkte en sterk mening, ofte uten å ha tenkt seg om. Men uansett bedre enn Flo og Traaen...

Lenke til kommentar

Husker Italia - USA på lørdag.

 

Helt på slutten av kampen blir en italiener dratt i trøya inni 16'metern. Det blir ikke dømt straffe og alle er litt skeptiske. Så ser vi reprisen og Arne skriker:

 

DET ER STRAFFE!...ITALIA HAR BLITT SNYTT FOR EN STRAFFE! samtlige i rommet trodde det ble straffe da, men NEIIIIDA!!

Lenke til kommentar

Uten at jeg er så veldig interessert i fotball: Jeg hørte Jostein Flo kommenterte en kamp, og sa at en spiller ikke så ut som han var helt i form den dagen.

Ikke lenge etterpå scoret han. Og ikke lenge etterpå satte han ballen i buret igjen.

Går såklart ann å ta feil, men :wee:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Scheie er nok en av de mer avdankede sports kommentatorene vi har til dags dato. Prater for mye svada som jeg lett kunne klart meg foruten.

 

Når det gjelder Traaen & Flo skrur jeg av lyden og har på musikk istedet.

 

Liker dog Alsaker og Semb MEGET godt. Måten Alsaker formidler mål ut til seèrne på er bare vannvittig bra! Liker også Kenneth Fredheim som jeg gjerne skulle sett kommenterte VM finalen sammen med Alsaker (dreamteam)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Ene kommentatoren i kampen Kroatoa - Australia ; "Dette er ikke over før det er over!"

 

Et veldig intelligent utsagn på jeg si :tease:

6376653[/snapback]

De som kommenterte denne kampen var faktisk noe av det verste jeg har hørt noen gang! Utrolig men sant.

 

Ellers kunne jo Scheie gi oss mange "interessante" opplysninger i går også under Argentina - Mexico... Her er noen referater:

 

"Messi var 13 år gammel da han kom til Barcelona (?) sammen med sin mor..."

 

"Ricardo (treneren til Mexico) har tidligere vært drosjesjåfør i Buenos Aires..."

 

"Det var jo Liverpool-spilleren (husker ikke navn) som var den første som scoret et mål på fødselsdagen sin i et mesterskap..."

Lenke til kommentar
"Det var jo Liverpool-spilleren (husker ikke navn) som var den første som scoret et mål på fødselsdagen sin i et mesterskap..."

6378808[/snapback]

Det var selvsagt Roger Hunt. Han skåret for så vidt to ganger også. :)

 

Personlig synes jeg det er bedre om kommentatorne kommer med for mye informasjon enn for lite. Det er ingenting som er mer irriterende enn kommentatorer som kun kommenterer det som skjer på banen. Det kan man tross alt se selv.

Lenke til kommentar
TV2 (hugse ikkje kva kommentator/kamp):

 

Etter 90 min + tillegg: Kampen går til ekstraomg...

 

Etter 120 min + tillegg: Kampen går til ekstraomg, rett etter reklamen...

 

Etter reklamen: Selvsagt skal det være straffespark...

 

Hmm..... Fått i seg noko sterkt under kampen eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...