FonderPrism Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) På denne siden kan man se at det står "Windows XP Compatible" på bildet av coveret, og om man leser videre nedover står det: "System Requirements for Windows - Windows® 98, 2000, Me, XP [...]" Betyr dette at Lego endelig har klart å lage en utgave av Lego Creator som er kompatibel med XP? Jeg har det gamle spillet selv (som ikke fungerer med XP), og lurte derfor på om noen har en patch som kan gjøre min versjon kompatibel med XP? Jeg synes i alle fall at Lego burde gitt ut en patch slik at alle vi som sitter med den gamle versjonen kan få gleden av atter en gang å få spille Lego Creator Endret 14. juni 2006 av purity
Dj_Arnleif Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Mener det var en ny CD som ble sluppet, har selv den gamle versjonen men den fungerer ikke på XP. Så det ser ut som om det kun er det "nye" spillet som er kompitabelt med XP.
FonderPrism Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Ja jeg synes i det minste at de kunne laget en patch for oss med den gamle versjonen av spillet, jeg gidder ikke å kjøpe det på nytt kun fordi de vil tjene mer penger/er late!
Skagen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Mulig du alt har prøvet dette i desperasjon, men har du testet kompatabilitetsmodusen i XP? Slik at du kan kjøre eldre programmer i emulert modus av f.eks Win95?
FonderPrism Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Jeg mener å ha prøvd dette flere ganger ja...
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det ser ut som du må fjerne en slags NT-detection sperre.. Om det sier deg noe. Prøv å rote gjennom .ini filer i spill-katalogen.. Skriver oppdatering om jeg finner noe mer..
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 NT-kompatibel patch for Lego Creator, men den har visse problemer. Visse lyder lyd blir rapportert borte, samt man kan ikke styre bilene selv (som sikkert er en bivirkning av mannens viten om data.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå