bentyman Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Har kjøpt meg en Lite-On DVDRW SHW-160P6S men synes ikke den brenner slik den skulle ha gjort. På brenning er den oppgitt til å brenne på 16x på + og- plater. Jeg har kjøpt TDK DVD-R som er oppgitt å tåle brenning til 8x Men jeg tror ikke brenneren/platen fungerer overens siden den bruker rundt 22 minutter på å brenne ferdig en full DVD plate. Har noen vært borti lignende eller vet dere om det er en "konflikt" mellom TDK og Lite-On? Ikke at det har så veldig mye å si, men når jeg har betalt for et produkt som er oppgitt til å brenne på x antall hastighet, så forventer jeg at dette skal holde mål.
no_viking_no Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har kjøpt meg en Lite-On DVDRW SHW-160P6S men synes ikke den brenner slik den skulle ha gjort. På brenning er den oppgitt til å brenne på 16x på + og- plater. Jeg har kjøpt TDK DVD-R som er oppgitt å tåle brenning til 8x Men jeg tror ikke brenneren/platen fungerer overens siden den bruker rundt 22 minutter på å brenne ferdig en full DVD plate. Har noen vært borti lignende eller vet dere om det er en "konflikt" mellom TDK og Lite-On? Ikke at det har så veldig mye å si, men når jeg har betalt for et produkt som er oppgitt til å brenne på x antall hastighet, så forventer jeg at dette skal holde mål. 6304607[/snapback] 22 minutter, det var litt lenge..... jeg skulle ikke forvente at den brenner 16X men det skal ikke vare langt unna..... vet ikke noe om Lite-On modeler, men kanskje hjelper hvis du oppdaterer firmware ?!?!. se her: http://forum.rpc1.org/portal.php hvilken brenneprogram bruker du ?..... kanskje du har satt på funksjon at den verifiserer det du brenner, før den evt. lukker DVD..... Endret 14. juni 2006 av no_viking_no
Nvidia Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 http://62.58.201.212/eu/DOWNLOADS/ODD/SHW-...re/DR16PS0A.zip Der er nyeste firmware iallefall, "Match more media" er eneste som er nytt i den, så det kan hende den fungerer bedre med TDK plater med denne firwaren.
bentyman Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Bruker Nero som fulgte med brenneren. OEM 6.6.0.17. La også inn patchen som ble nevnt, men det funket ikke, akkurat like lang brennetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå