Gå til innhold

Windows Live - Klarer den biffen?

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sjekk ut den gamle siden til live.com og sjekk den mot den nye. MS ser ut til å gjort et genialt trekk for å slå sammen alle Webtjenestene til MS. Live.com skal være den nye egendefinerte hjemmesiden til MS, samtidig som den blir promotert gjennom å være standard søkemotor i IE7 og WLM 8.

Hva synes dere? Jeg har ikke brukt tjenestene deres så mye ennå, men kan nok tenke meg å bruke ivhertfall et par av dem.

Registrer deg og finn flere produkter!

Endret av Dell_9200
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Live.com litt. Satt det sammen litt custom. Men bruker firefox, og der står Google som startside.

For se nærmere med tiden. Synes ihvertfall at Live.com virker veldig spennende.

Skrevet

Eg har brukt Live.com ei god stund no, og eg er godt fornøyd. Har opplevd enkelte problem, og sida kan vere litt treigt, men eg satser på at det meste blir fiksa.

Dessverre fungerer ikkje sida med Opera, men eg vil tru at Opera blir støtta i den endelege versjonen.

Skrevet
Live.com fungerer ikkje i Opera 9, siste weekly build, for meg. Får berre opp søkefeltet og Windows Live-logoen. I Firefox derimot, fungerer den fint.

6306641[/snapback]

Fungerer ikke med Opera 9 Beta her heller. Fungerer det ikke i Opera er det ikke verdt å sjekke ut. :wee:

Skrevet
Fungerer ikke med Opera 9 Beta her heller. Fungerer det ikke i Opera er det ikke verdt å sjekke ut. :wee:

6309101[/snapback]

Hehe, Opera er genial ja. Men skal ikkje gjere dette til ein nettlesardiskusjon. Sida såg faktisk ikkje so ille ut, sett bort frå at den er litt treig. Håper som ttt at støtte for Opera er med i den endelege versjonen.
Skrevet

I forhold til Googles tilsvarende løsning synes jeg rent personlig at Live er estetisk sett finere, men muligens ikke like konfigurerbar og rask. Tatt i betraktning av de ulike funksjonene, er tjeneste så si like, både i tredjepartstøtte og støtte for egne tjenester (Live Mail, Gmail, osv.).

Med litt raskere responstid og bedre støtte for andre nettlesere tror jeg den kan slå ganske godt an. Selv sverger jeg nok til Google for øyeblikket, men det kan godt endre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...