Gå til innhold

Den nye Keane plata!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Noen som har hørt den aller nyeste Keane plata? har hørt den skal være ufattelig bra, har bestilt den så gleder meg virkelig til å høre den.

EDIT: Har fått hørt cd'en nå :dribble:

Endret av monkeyboogie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de forsatt bare er Coldplay med piano istedet for gitar så vil antar jeg at de forsatt er et eneste stort gjesp. :shrug:

Skrevet

Enig med Rikky. Album 1 var konge.

Keane banker coldplay som faen da. liker ikke coldplay, men liker keane..

Skrevet (endret)

Virker som de har endra musikkstilen litt ifra det forrige albumet viss en ser på sing "Is it any wonder?" Det lover bra!

Endret av Mobilfriken
Skrevet
Enig med Rikky. Album 1 var konge.

Keane banker coldplay som faen da. liker ikke coldplay, men liker keane..

6294113[/snapback]

Keane banker da ikke Coldplay? :( A Rush of Blood to the Head er faktisk et glimrende album, noe Keane aldri kommer til å overgå.

Skrevet

Hater generelt sånn søt pop/rock men førsteplata til Keane var faktisk litt ok. Coldplay har bare tapt seg. Parachutes > alt annet som dem har gitt ut foreløpig.

Skrevet

Det første albumet til Coldplay var Bra. Det andre ok. Og det siste albumet X&Y elendig (med unnstak av en eller to sanger). Keane er ikke i nærheten spør du meg om du sammenligner med de to første til Coldplay. Men sammenligner du med det nyeste kan jeg strekke med til å si at det er nesten like dårlig :shrug:

Skrevet

1. albumet til Keane var bra, men dette (nye) ble slaktet av Dagbladet...Coldplay er bedre enn Keane, face it ;)

Skrevet

!. Den nye platen er bra, men (ennå) ikke så bra som den første. Fortsatt ganske ujevn, men har noen gullkorn. Keane er mestere i å fange opp det bittersøte, lett melankolske uttrykket.

!!. Hva i h****** er vitsen med å sette Keane og Coldplay opp mot hverandre? Blir lei av denne enten-eller/svart-hvitt tankegangen her på forumet.

Skrevet
Jeg likte IKKE det nye albumet. Det ble for platt. Eller rettere sagt, de vil så mye at alt annet går til helvette.

Coldplay derimot, holder seg fortsatt i godformen..

6310588[/snapback]

I soo agree!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...