Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jeg kommer ikke til å se American History X igjen.

Spent å høyre begrunnelsen på denne... :p

Amercan History X - er en film som jeg ikke kan forstå.

den handler om en ny nacist som havner i fengsel for å hate/drepe svarte, han finner ut i fengselet at han skal slutte med det... så når han kommer ut av fengselet. besøker han broren sin og forteller dette, etter på blir broren skutt. ( av en farget person ).

+++ Jeg kan kun se skyte filmer (eller skrekk filmer). for alt anner blir kjedelig! Men American history X er sikkert bra den au, men ikje for mg.

Gode filmer:

Platoon

Das Boot

Flags of our father

Letters from iwo jima

Black Hawk Down

Stripes

+++

Endret av Alastor
Skrevet

Den nye remaken av Taxi.

Noe av det værste søppelen jeg noen gang har sett. Jeg lo noen ganger, men historien var så tynn og det var så mange feil att det var umulig å nyte filmen.

Skrevet
House Of Blood og Rottweiler er to skrekkfilmer som suger baller så det holder !

+1

Hva er greia med og remake filmer forholdsvis nye filmer? Såvidt jeg husker så er ikke den gamle første franske Taxi filmen noe gammel.

Skrevet
Hva er greia med og remake filmer forholdsvis nye filmer? Såvidt jeg husker så er ikke den gamle første franske Taxi filmen noe gammel.

I større språkgrupper enn f eks norsk, nederlandsk og portugisisk taklar dei ikkje undertekster, og anten dubbar dei eller lagar nyinnspelingar. Det kan også vera at dei meiner publikum ikkje vil kjenna seg igjen i ein film frå Marseille eller med asiatiske hovudpersonar elns.

Skrevet

"I (heart) Huckabees" og "Burn after Reading" finner aldri veien inn i spilleren min igjen. Skjønte ikke halvparten av hva som foregikk i noen av dem. :blush:

Skrevet

burn after reading var litt underholdende, men merkelig :S

liker ikke folk som klager over filmer de ikke skjønner as :p

så på "eternal sunshine of a spotless mind" med noen jenter en gang, de fikk vondt i hodet fordi de ikke skjønte den, ble litt oppgitt :p

Skrevet

Søk etter opptak fra ekte katastrofer, blant annet 11. september, og sammenlign med Cloverfield. Tynn historie "to fly kræsjer i to bygninger, folk klikker", rotete filming og svært mange mennesker som får panikk og roper oh my god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...