Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Copper Mountain

Skulle akkurat til å kose meg med en Jim Carrey film nå, men det skjedde ikke. For denne filmen var noe av det mest latterlige jeg har sett. Filmen må være laget av amatører? Ikke nok med det, men denne filmen varer i 59 minutter. Herregud for en elendig film. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor går grensen for helaftens? Jeg har sett offisielle definisjoner (f eks hvis man skal sende inn til en festival) på ca 50 minutter, noen andre tall som er utbredt?

edit: Regissørens andre filmer inkluderer Ski Hard og Ski School 2. ^^

Endret av Dorian Gray
Skrevet
Dude, Wheres My Car

En av de dårligste filmene jeg har sett

Er forsåvidt enig i at den er dårlig, men den er sjarmerende dårlig.

Dude, What does it say?

Sweet, what does mine say?

Dude.. osv osv!

Skrevet (endret)

Hard Candy

MV5BMTc0MzgzNTI3N15BMl5BanBnXkFtZTcwNDk3MDIzMQ@@._V1._SX94_SY140_.jpg

At den har fått 7.2 på IMDB er langt utenfor min forstand... en så dårlig film er det få av. Hele handlingen foregår på én lokasjon mellom 2 skuespillere. Kjedelig, lite engasjerende og de mest bortkastede 2 timene jeg har hatt på lenge.

Endret av magnusalex
Skrevet (endret)
Hard Candy

MV5BMTc0MzgzNTI3N15BMl5BanBnXkFtZTcwNDk3MDIzMQ@@._V1._SX94_SY140_.jpg

At den har fått 7.2 på IMDB er langt utenfor min forstand... en så dårlig film er det få av. Hele handlingen foregår på én lokasjon mellom 2 skuespillere. Kjedelig, lite engasjerende og de mest bortkastede 2 timene jeg har hatt på lenge.

Altså, du skal få lov til å ha dine meninger, men du tar jo feil. Hele filmen foregår på flere locations og det er flere skuespillerer med i den. Ellers er det jo også en knall film :)

Ellen Page. Bare så det er sagt.

Et stykk møkkafilm derimot: Troy. Hu-hoi.

Endret av tawalloe
Skrevet

Hm Troy synes jeg ikke var så gal, men Passion of The Christ orker jeg ikke å se en gang til. Filmen er helt meningsløs for meg, bare noen timer med blod og tortur, føler ikke filmen gir meg noe, rett og slett.

Skrevet

Har nettopp sett Epic Movie, og kan med trygghet slå fast at at denne havner på min topp 10-liste. Lo ikke en eneste gang, og kan enda ikke fatte hvorfor jeg så ferdig hele filmen.

Skrevet
Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange faktisk ser Epic Movie i det hele tatt. Har folk faktisk ingen peiling på hva de faktisk putter inn i spillern?

Jeg lastet den ned, og man kan på mange måter si at dette var unødvendig å bruke diskplass på.

Skrevet
Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange faktisk ser Epic Movie i det hele tatt. Har folk faktisk ingen peiling på hva de faktisk putter inn i spillern?

Kunne ikke vært mer enig. Allikevel har jeg sett den.

SKAM.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Epic movie kan ikke være så bad? Skal se den ikveld(på C+)

bare for å finne ut what the fuzz is all about.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...