Gå til innhold

beste PvP Class?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Facemelt!

Folk kan f*en meg si mye rart, men dere skal ikke ha sagt så mye innen dere har prøvd shadowpriest med +584 dmg! Er faen så rått å drepe folk på et par sekunder i WSG.  :D  *glise irl*

6290189[/snapback]

En venn av meg rerolla warrior fordi det var så lett å drepe folk som shadowpriest. :p (Det ble kjedelig)

Personlig så kan store tall aldri bli kjedelig. \o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vel vet bare at Warlock ikke er særlig og spille PvP med. (er warlock selv) :dontgetit:

6290979[/snapback]

warlock er ikke noe særlig å spille PVP med... når du har grønt gear. Om du får deg noe +dmg så er det eznp!

Skrevet (endret)
Er det ikke snart på tide at ALLE i Wow miljøet fatter at det er _Skills only_ som avgjør effektivitet i Pvp/Pve.

6278429[/snapback]

Tenkte litt på det der du.. og ja.. vel.. feil.

Utstyr har en god del å si. Dessuten er forskjellige klasser gode mot hverandre.

En liten detalj til; slutt å se på PvP filmer folkens. Folk som aldri filmer at de dør og som bare løper rundt og kakker hodet av newbs.

Endret av Zythius
Skrevet
Er det ikke snart på tide at ALLE i Wow miljøet fatter at det er _Skills only_ som avgjør effektivitet i Pvp/Pve.

6278429[/snapback]

ta å tren litt på en valor warrior med noobspear, så stikker du og duellerer en High warlord som bare beveger seg med musen og trykker på MS knappen hvert 6e sekund. Bruk alt du har av disarm intercept intimidating shout osv :)

Gikk ikke så bra? tenkte det ja.

spiller ingen rolle hvor bra du spiller, den 80 dps 2-handern dreper deg om man så har kjøpt kontoen på ebay for en time siden.

Skrevet

jeg har en 60 shadow priest meg rimelig godt damage gear og jeg eier kommer ofte på første plass på killing lista i bg. jeg tar alt 1 on 1. men så snart det kommer fult epic warrior med ett dødelig 2 hand weapon som tar ca 1000 pr slag eller mer kan jeg starte og grave min egen grav eller en warlco kmed fult nemesis. alt annet går lett ned.

Skrevet
jeg har en 60 shadow priest meg rimelig godt damage gear og jeg eier kommer ofte på første plass på killing lista i bg. jeg tar alt 1 on 1. men så snart det kommer fult epic warrior med ett dødelig 2 hand weapon som tar ca 1000 pr slag eller mer  kan jeg starte og grave min egen grav eller en warlco kmed fult nemesis. alt annet går lett ned.

6291620[/snapback]

Pft, alle warriors med 2hs er lette. :)

DW fury-folk som popper 'reck derimot, er litt verre, men går ned.

Skrevet

6278429[/snapback]

Du kan ikke ha sett mye av WoW :)

Skrevet
jeg har en 60 shadow priest meg rimelig godt damage gear og jeg eier kommer ofte på første plass på killing lista i bg. jeg tar alt 1 on 1. men så snart det kommer fult epic warrior med ett dødelig 2 hand weapon som tar ca 1000 pr slag eller mer  kan jeg starte og grave min egen grav eller en warlco kmed fult nemesis. alt annet går lett ned.

6291620[/snapback]

6291642[/snapback]

spørs litt alex, warrior med 1600-1800 AP, 5500 HP unbuffed, Dark edge of insanity og full rage bar er ikke lett.

Skrevet

Må vel egentlig gå ann å si at warlock, shadowpriest og trinket mager er de som er de beste i PvP, eg sier ikke at det ikke går ann å ta dem, men etter erfaringer så er det dissae classene folk sliter mest med.

Skrevet

6291620[/snapback]

6291642[/snapback]

Det meste går vel ned med 550-600 +dmg ;)

Skrevet
Må vel egentlig gå ann å si at warlock, shadowpriest og trinket mager er de som er de beste i PvP, eg sier ikke at det ikke går ann å ta dem, men etter erfaringer så er det dissae classene folk sliter mest med.

6291723[/snapback]

Har til dags dato ikke ha hatt problemer med hverken warlocks eller mages.

Tremor & grouding totem ftw, Og earthshock ofc ;)

Skrevet
Paladins er også gode, men de trenger equipment som er bra da.. bare se apathy filmen.. den imba roguen men sykt equipment pluss thunderfury, men paladinen banker han.. gang på gang

6278271[/snapback]

shaman er best fordi han kan bruke flere hundre gull og critte 25000... :roll:

Warlocks er best fordi jeg har sett en som critta masse.

Warriors er best fordi... vel, de er det. Se en film

Mages er best fordi jeg har sett det.

Druids er best fordi de er cat og CAT er FITE, så dont ask for NINIRVATE or HIIL

osv osv

6282313[/snapback]

Faen så jævlig trangsynte noen her skal være.. jeg sa Warlocks er Farlig gode hvis man kan spille en.. Da sier en: Dere som sier Lock er easymode spill en selv..

Nå sier jeg paladins er gode med bra equipment, så kommer du med det drittutsagnet ditt chokke.. les heller nøye plx? istedet for å te deg som en drittunge

Skrevet

Mange har svart bra her. Alle er gode vis spilleren kan og spille.

Jeg spiller warrior, eneste jeg har store problemer mot er paladin, spesielt de me full epic. Før jeg spillte warrior spillte jeg druid, da hadde jeg store problemer mot de fleste.

Resten av classene tar jeg enkelt. Spesielt rogues, de er ekstremt enkle for en warrior.

Så bare velg det du syns er kulest\morsomst og spille.

Skrevet
Facemelt!

Folk kan f*en meg si mye rart, men dere skal ikke ha sagt så mye innen dere har prøvd shadowpriest med +584 dmg! Er faen så rått å drepe folk på et par sekunder i WSG.  :D  *glise irl*

6290189[/snapback]

+584 damage? :) Fullt oracle? og andre +shadow dmg/spell dmg godiser?

Har du profil? Aldri sett priester med så mye dmg før, bare ca 450. (på min server altså)

Men uansett som DW fury har jeg langt mindre problemer mot prester enn da jeg var 2h MS.

Skrevet
Aldri sett priester med så mye dmg før, bare ca 450. (på min server altså)

Er jo ca. det alten min har jo :|

Profilen til Padt, er vel en av de best geara shadowpriestene på Ravencrest. Selve shadowkongen er Laagi vil jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...