Gå til innhold

Ny patch, nytt kart og ny spillmodus på vei.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Infantry only finnes jo, hvis admin er til stede. Men dette er en spillmodus som kan få gløden til å spille opp igjen, spørs om de bare fjerner hw, men håper commander blir fjernet også, da blir det bra. Men allikavel stiller jeg meg negativt til nye funksjoner, bugs må bort først.

6278430[/snapback]

 

Det er da ikke noe som er bedre enn å spille med en dyktig og tilstedeværende commander. En som bruker voice for å gi tilbakemeldinger, fiendelokasjoner og ordrer. Det er da spillet er virkelig kult å spille. :)

Lenke til kommentar
Infantry only finnes jo, hvis admin er til stede. Men dette er en spillmodus som kan få gløden til å spille opp igjen, spørs om de bare fjerner hw, men håper commander blir fjernet også, da blir det bra. Men allikavel stiller jeg meg negativt til nye funksjoner, bugs må bort først.

6278430[/snapback]

 

Det er da ikke noe som er bedre enn å spille med en dyktig og tilstedeværende commander. En som bruker voice for å gi tilbakemeldinger, fiendelokasjoner og ordrer. Det er da spillet er virkelig kult å spille. :)

6279458[/snapback]

Dette er infantry only. Det jeg forbinder med det er flag by flag 16p karkand, få spillere (5on5, 4on4 ol.) restriksjoner på våpen, kit og commander. Her vet man alltid hvor du skal og forsvarerne vet alltid hvor du til slutt ender opp. Dermed vil artilleri bli mektig irriterende, forsvaret kan bare trekke seg langt bort, commander holder zoomet inn på flagget, når angriperne kommer, sette artilleri i hodet på dem, mens resten går og skyter den gjenværende Squad Leader som selfølgelig er spotted for lengst. Noe alt annet er og.

Nei, infantry only skal være en kamp om hvem som har best teamwork og de beste ferdighetene, ikke hvem som har den commanderen som er best til å spotte og plasere artilleri.

 

Og når vi først er i gang, det skal selfølgelig ikke være noen unlocks med.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
blir fett med nytt map :D

6279865[/snapback]

Ryktet vil ha det til at det er en ex-klankompiss av meg, Pirelli som står bak. Han har tidligere laget maps i TotalBF2 Map packene.

6279887[/snapback]

Der ser dere, det er fra tlv de mektige kommer i fra :love:

 

Det er kanskje sannsynelig at det er hans map. Kanskje alle map-makerene hadde laget hver sitt map, og siden han er nylig ansatt, for sitt map lagt til i den patch? :D

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...