sindre2 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Heisann, Jeg har et par filer på webområdet mitt til Home.no som jeg rett og slett ikke får slettet eller gjort noe med, og det irriterer meg utrolig mye! Hvis jeg for eksempel prøver å slette en mappe får jeg opp denne feilmeldinga: HJELP! Endret 9. juni 2006 av sindre2
|FSK| Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Vel, har du sett om det er noe i det feilmeldingen antyder? Har du f.eks. en fil i mappen som er skjult (starter med .), eller noen filer/mapper som er laget av webserveren?
sindre2 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Filene tror jeg stammer fra da jeg for første gang lastet opp siden min på Home.no sine servere. Dette er laget av meg selv og har ingenting med webserverens funksjon å gjøre...Mappen er ikke tom står det, men jeg finner ikke noe innhold i den.
zjulik Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Du må endre en innstilling i FTP-programmet ditt slik at "skjulte" filer vises. som |FSK| sier, filer som f eks begynner med ".". Hvilket ftpprogram?
sindre2 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Føreløpig har jeg lastet opp filene via Internet Explorer. Men hvis noen har et enkelt FTP program å anbefale som viser skjulte filer så hadde det vært toppers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå