Gå til innhold

Husker du din første CD?

Veronica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første cd var The Wall av Pink Floyd, fikk den i julegave sammen med min første cd-spiller.

Min første kassett var Kiss Killers, en samleplate av Kiss fra den tiden Kiss faktisk var litt kule...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det måtte ha vært i '90, sammen med min første cd-spiller. De to albumene som ble kjøpt var AC/DC - '74 Jailbreak og Mötley Crüe - Shout at the devil...

d134723ch9k.jpgf35110cuku1.jpg

Skrevet

Min første CD, er litt usikker men mener å huske at jeg fikk "Rock The Night" som er en samleskive av forskjellige band som Judas Priest, Europe, Alice Cooper, Warrant ++, første jeg fikk egentlig var en kassett, "Baton Rouge - Shake Your Soul" som jeg digger selv den dag i dag. Kassetten ble ødelagt og jeg glemte den, fant den senere på ett loppemarked til 30kr, på cd da. Anbefales sterkt, melodisk hard rock.

Skrevet

Første må vell ha vært en eller annen Mc music, etter jeg begynte å intresere meg for musikk var vell Master of Puppets det første albumet jeg kjøpte

Skrevet

En Grieg-samling utgitt på billigselskapet Naxos. Senere kjøpte jeg også Vivaldi - De fire årstider + en jeg ikke husker verken komponist eller tittel på. Disse platene ble jeg ertet for, så jeg endte med å kaste dem.. :blush:

Husker jeg kjøpte denne på danskebåten. Ble spilt halvt til døde, men jeg har den ennå. 2unlimitedrealthings.jpg

Skrevet
En Grieg-samling utgitt på billigselskapet Naxos. Senere kjøpte jeg også Vivaldi - De fire årstider + en jeg ikke husker verken komponist eller tittel på. Disse platene ble jeg ertet for, så jeg endte med å kaste dem..  :blush:

7660000[/snapback]

Også kasta du slike godbiter!?! :cry:

Skrevet (endret)

Det var enten "Absolut Music 15" eller "No Doubt - Tragic Kingdom".

Eventuelt "Hollywoods Greatest Hits".

Men jeg var mer kasettfreak, helt opp til 98 - 99.

edit:

Jeg husker derimot veldig de godt de 2 første CDene og de 3 første singlene vi hadde.

Det var "Most Wanted Rock" og "Absolute Music 12" som var CDene, og "Coolio - Gangsta's Paradise", "Ace of Base - All That She Wants" og "The B-52's - Meet the Flintstones".

Endret av Datasmurf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...