Gå til innhold

-| Mariekjeks Me |- film. Last ned!


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Hva er poenget med ekstramaterialet? 140 MB med ekstra nedlasting er herved deaktivert.

6277543[/snapback]

 

um.. har du SÅ dårlig linje at du ikke takler 140 mb ekstra, eller bare har ikke mora di lært deg folkeskikk sånn at du whiner automatisk?

 

cheer up, mate, verdt det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er poenget med ekstramaterialet? 140 MB med ekstra nedlasting er herved deaktivert.

6277543[/snapback]

 

um.. har du SÅ dårlig linje at du ikke takler 140 mb ekstra, eller bare har ikke mora di lært deg folkeskikk sånn at du whiner automatisk?

 

cheer up, mate, verdt det

6277652[/snapback]

Har ingenting med linjen å gjøre (filmen er forøvrig lastet ferdig nå), poenget var bare at en haug med produksjonsbilder er unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

What the Hell? 400 mb? Dette kan da umulig være en så lang film. Et lite tips - komprimer... Gidder ikke laste ned 400 mb med mulig skolecrap.

 

EDIT: typos

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Filmen er på 37 minutter, og ingen vits i å poste bare for å klage?

eller bare et desperat forsøk på å få opp post-count?

vil heller høre noe fra de som HAR sett den..!

6277752[/snapback]

Ta nå konstruktiv kritikk, ikke klag på alle negative kommentarer. Personlig har jeg sett de første 5 minuttene, og jeg ser ikke resten for Norges pensjonsfond. Jeg har så mange spørsmål;

Hvorfor vise dette til oss?

Hvorfor velge Mariekjeks som tema?

Hvorfor intervjue dyr?

Hvorfor varer den i 40 minutter?

 

Dette er typisk skoleprosjektfilm; tvilsom redigering, kjedelig tema, dårlig humor og den varer alt for lenge.

Lenke til kommentar
Filmen er på 37 minutter, og ingen vits i å poste bare for å klage?

eller bare et desperat forsøk på å få opp post-count?

vil heller høre noe fra de som HAR sett den..!

6277752[/snapback]

Ta nå konstruktiv kritikk, ikke klag på alle negative kommentarer. Personlig har jeg sett de første 5 minuttene, og jeg ser ikke resten for Norges pensjonsfond. Jeg har så mange spørsmål;

Hvorfor vise dette til oss?

Hvorfor velge Mariekjeks som tema?

Hvorfor intervjue dyr?

Hvorfor varer den i 40 minutter?

 

Dette er typisk skoleprosjektfilm; tvilsom redigering, kjedelig tema, dårlig humor og den varer alt for lenge.

6277845[/snapback]

Listen to teh man!

Lenke til kommentar

1. Ikke jeg som la den ut, men en annen som har sett HELE og syntes den var morsom.

2. Hvorfor ikke?

3. ........*Ueland fjernet det punktet gitt*

4. Fordi vi klippa 1,5 time ned til 40 minutter når vi hadde med det vi skulle ha.

 

Det ER en skoleprosjektfilm, vi fikk 4 dager og redigeringer måtte gjøres natt til fredag da vi skulle ha presentasjon. (var ferdig halv 5 fredag morgen)

Humor og innhold er vel ikke du riktig person til å vurdere i og med at du bare at sett de første 5 min.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Sorry, men jeg gidder ikke laste ned en fil som er såpass stor, spesielt når det bare er et 40 minutter langt skoleprosjekt. Du burde kanskje forklart bedre hva dette handlet om, i stedet for å bare hive inne noen rare bilder og tittelen på filmen.

Utfra SteffyBoys første fem minutter, så beklager jeg. Dette orker jeg ikke.

 

2. Hvorfor ikke?

6277873[/snapback]

 

Hallo? Mariekjeks er jo bare såå ut. Skal du først bruke en kjeks, så er det en som gjelder:

 

N-522.JPG

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg satt den faktisk i gang, og komprimeringsbiten var ment som et meningsfult tips. Folk laster som regel ikke ned filer på 450 mb med mindre de er spesielt interresserte, og 37 min film burde i hvertfall være mulig å få ned til under 100 mb. Filmkvaliteten kan jo umulig ha så mye å si ettersom humor tydeligvis er i fokus...

 

Jeg stiller meg dog relativt skeptisk overfor filmen ettersom trådstarter + kompan ikke holder en alt for venlig tone her. Uansett hvor krass kritikken kan virke synes jeg det er gode argumenter som kommer frem fra steffys side.

 

Skal se filmen og skal komme emd en tilbakemelding. Kan dessverre ta litt tid ettersom den er ferdig om 23 dager i følge bittorrent :)

 

@Steffy: Gå for en mer kjølig og sarkasmefylt neste post. Elsker folk som ikke skjønner det (se: Nightwolfie & Yudanja) :thumbup:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Jeg satt den faktisk i gang, og komprimeringsbiten var ment som et meningsfult tips. Folk laster som regel ikke ned filer på 450 mb med mindre de er spesielt interresserte, og 37 min film burde i hvertfall være mulig å få ned til under 100 mb. Filmkvaliteten kan jo umulig ha så mye å si ettersom humor tydeligvis er i fokus...

 

Jeg stiller meg dog relativt skeptisk overfor filmen ettersom trådstarter + kompan ikke holder en alt for venlig tone her. Uansett hvor krass kritikken kan virke synes jeg det er gode argumenter som kommer frem fra steffys side.

 

Skal se filmen og skal komme emd en tilbakemelding. Kan dessverre ta litt tid ettersom den er ferdig om 23 dager i følge bittorrent :)

 

@Steffy: Gå for en mer kjølig og sarkasmefylt neste post. Elsker folk som ikke skjønner det (se: Nightwolfie & Yudanja) :thumbup:

6278966[/snapback]

 

Et råd til deg. Få en kompis til å laste ned for deg og brenne på cd. Ikke noe sarkastisk i dette, men siden du prøver å si at du har dårlig tilgang på rask internett så anbefaler jeg deg å gjøre dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vel internetlinja mi er nok ikke der problemet ligger (se: Seeds: 0, Peers: 3 (Total seeds/peers: 0/8) (DEBUG: Unchoked: 1, Interested: 1, Interesting: 3)), ettersom jeg sitter på en 20mb linje.

Du har forsåvidt rett angående at posten din ikke er sarkastisk, for hvis den hadde vært det hadde du jo hintet til at linja mi var kjempegod og at jeg _burde_ laste den ned selv.

 

Jeg tror ikke du greier å gjøre filmen din populær ved å klage på at andres internetlinjer er for treige, eller annen generell hets.

 

Jo, forresten, postene mine er ikke desperate forsøk på å få opp post-counten.

 

PS:Får beklage over at setningene i postene mine antageligvis ikke er helt velkomponerte for øyeblikket. Tips til alle - Absinth bedrer ikke skriveevnene...

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Vel internetlinja mi er nok ikke der problemet ligger (se: Seeds: 0, Peers: 3 (Total seeds/peers: 0/8) (DEBUG: Unchoked: 1, Interested: 1, Interesting: 3)), ettersom jeg sitter på en 20mb linje.

6279004[/snapback]

 

Så hvorfor ikke bare laste ned da? Jeg teller 4 seeds hos meg. Du har nok noe fuck med klienten din.

 

Og btw, spar deg for dine "smarte" kommentarer. Vi trenger de ikke.

Lenke til kommentar
Ta nå konstruktiv kritikk, ikke klag på alle negative kommentarer. Personlig har jeg sett de første 5 minuttene, og jeg ser ikke resten for Norges pensjonsfond. Jeg har så mange spørsmål;

Hvorfor vise dette til oss?

Hvorfor velge Mariekjeks som tema?

Hvorfor intervjue dyr?

Hvorfor varer den i 40 minutter?

 

Dette er typisk skoleprosjektfilm; tvilsom redigering, kjedelig tema, dårlig humor og den varer alt for lenge.

6277845[/snapback]

 

Og dermed er det avgjort, jeg skal se denne filmen.

 

Hvor er LarsP forresten?

Lenke til kommentar
Ta nå konstruktiv kritikk, ikke klag på alle negative kommentarer. Personlig har jeg sett de første 5 minuttene, og jeg ser ikke resten for Norges pensjonsfond. Jeg har så mange spørsmål;

Hvorfor vise dette til oss?

Hvorfor velge Mariekjeks som tema?

Hvorfor intervjue dyr?

Hvorfor varer den i 40 minutter?

 

Dette er typisk skoleprosjektfilm; tvilsom redigering, kjedelig tema, dårlig humor og den varer alt for lenge.

6277845[/snapback]

 

Og dermed er det avgjort, jeg skal se denne filmen.

 

Hvor er LarsP forresten?

6279040[/snapback]

 

Bra sagt! :yes:;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...