ekwathne Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Topic sier det meste, jeg trenger et spill som jeg kan kose meg med. Noen som har noen ideer? Merk dere at jeg ikke har den kraftigeste pcen så det må ikke være så altfor krevende. Mvh Spillekåte Erling Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hvilke spill liker du? Bilspill, FPS, Strategi......? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hvilke spill liker du? Bilspill, FPS, Strategi......? 6270127[/snapback] Liker alt jeg Bare til å komme med forslag! Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Ports of Call XXL... ånei? Hehe... neida.. .skal være særiøs. Ville vel prøvd meg på noe bilspill lik Flatout eller Need for Speed, alltid fengende. Ellers har di jo selvsagt andre spill som American Conquest (litt gammelt kanskje)´, et strategi spilkl der du kan ha opp mot 16 000 unitser. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hitman : Blood Money. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hitman : Blood Money. 6270733[/snapback] Kansje ikke det beste spillet egnet til min maskin men det virker kult da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) vel hva med hitman 1-3 da, de bør funke og er også vært å spille hvis du ikke har gjort det alt Endret 8. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Får vel anbefale det eg alltid anbefalar...Gothic 2. Kostar lite, krevar ikkje allverda rask maskinvare...og etter mi meining den aller beste RPGen til PC. Ellers, dersom du er åpen for turbasert strategi, er alle Civilization-spela, samt Alpha Centauri, veldig bra. (Kanskje med unntak av "Call to Power"-spela) Innan sanntids-strategi, vil eg påstå at Caesar 3, Pharaoh, og Starcraft, er essensielle. Om du har lyst til å prøve noko litt utanom det vanlege, er der eit som heiter Space Rangers 2 som eg likte veldig godt. Det fekk ein god omtale her på gamer.no. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå