Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil til rundt 20.000


Anbefalte innlegg

Jeg bor i byen og er IKKE ute etter en rånebil med stor motor. Bilen skal være sikker og driftsikker!

Hvis du bor i byen, hva skal du med bil?:p

 

Ja jeg bor ikke i sentrum i Oslo da. Mer på vestkanten. Kommer ikke til å kjøre mye i byen nei, og takk og pris for det :) Jeg er rett og slett lei av å bruke 25 min til buss om vinteren :yes:

 

Men er Toyota Carina bra bil? Sånn ca hvor mye vil forsikringen koste per år i IF, hvis den blir regget på far med en god del bonus :D ??

 

Og en annen ting.. er så lei av at alle sier det er så mye ekstra å betale i tillegg til bil osv.. hva er det man egentlig betaler ekstra utenom forsikring, årsavgift og bensin/olje?

toyota carina e en bra bil.. stort sett så e japsebila jævnt åver bra honda,toyota,nissan e kongebila. 1991 nissan primera 2.0slx får du 125hk og servo god lyd i høytalerne. men bytt ifra kassett til cdspiller. og ikke la deg skremme over stor motor. den bruker kun 0.8 l/mil noe som er billig for en 16år gammel bil. den har godt veigrep og er en kjempegod vinterbil. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11...3abcKU4sD313365

 

bilen har 125hk. faren min har en slik med 125hk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...