Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling


Anbefalte innlegg

Toth: Du kan ikke bare bruke bilder andre har laget. Du kan ikke bare ta noe som noen har laget i f.eks. photoshop og skifte et par ting og så sie at det er du som har laget den.

9270770[/snapback]

Visst kan jeg det! Jeg sier jo ikke jeg har laget hele bilen jeg! Om du tar et foto av en stylet M3 du finner på nett, så har eieren jobbet med å style den. Da kan ikke du bare ta den og skifte spoiler, fanger og farge, og si du har laget den?

Tenk dere om.. :nei:

 

Originalfoto, manipulert bilde, veldig god tegning.. Når du googler etter Corvette, og får en million bilderesultater, har du ingen anelse om hva som er hva. Disse bruker du til modding i photoshop, ikke sant?

 

Denne glacius kan bli så sint han bare vil, han har gjort akkurat det samme som meg, deg og alle andre som driver med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visst kan jeg det! Jeg sier jo ikke jeg har laget hele bilen jeg! Om du tar et foto av en stylet M3 du finner på nett, så har eieren jobbet med å style den. Da kan ikke du bare ta den og skifte spoiler, fanger og farge, og si du har laget den?

Tenk dere om..  :nei:

 

Originalfoto, manipulert bilde, veldig god tegning.. Når du googler etter Corvette, og får en million bilderesultater, har du ingen anelse om hva som er hva. Disse bruker du til modding i photoshop, ikke sant?

 

Denne glacius kan bli så sint han bare vil, han har gjort akkurat det samme som meg, deg og alle andre som driver med dette.

Men nå er det litt forskjell på å finne en wallpaper eller noe som alle kan bruke med lov, en å ta et bilde noe har jobbet lenge med.

Alt det nye du ser på den supraen, har Glacius brusha selv, og det tar litt tid.

 

Og når du googler, og har tenkt å legge det ut på internett etterpå, så sier det seg selv at du ikke tar et bilde som det står, klart og tydelig at det har copyright.

 

Og du har jo fjernet copyright merket og alt det der, så du må ha vist at det var der.

Lenke til kommentar
Visst kan jeg det! Jeg sier jo ikke jeg har laget hele bilen jeg! Om du tar et foto av en stylet M3 du finner på nett, så har eieren jobbet med å style den. Da kan ikke du bare ta den og skifte spoiler, fanger og farge, og si du har laget den?

Tenk dere om..  :nei:

 

Originalfoto, manipulert bilde, veldig god tegning.. Når du googler etter Corvette, og får en million bilderesultater, har du ingen anelse om hva som er hva. Disse bruker du til modding i photoshop, ikke sant?

 

Denne glacius kan bli så sint han bare vil, han har gjort akkurat det samme som meg, deg og alle andre som driver med dette.

Men nå er det litt forskjell på å finne en wallpaper eller noe som alle kan bruke med lov, en å ta et bilde noe har jobbet lenge med.

Alt det nye du ser på den supraen, har Glacius brusha selv, og det tar litt tid.

 

Og når du googler, og har tenkt å legge det ut på internett etterpå, så sier det seg selv at du ikke tar et bilde som det står, klart og tydelig at det har copyright.

 

Og du har jo fjernet copyright merket og alt det der, så du må ha vist at det var der.

9275669[/snapback]

Jada, han har garantert brukt lang tid, men det har seg nå slik at jeg byttet ut det aller aller meste av det han har forandret, eller hva?

copyrighten så jeg, ja. Dog er det jeg har kopiert begrenset til basisform, det lille som synes av bakende, og en flik av frontfanger. menmen, you do it your way, så gjør jeg mitt med god samvittighet.. :)

Lenke til kommentar

Fete biler her inne ser jeg.. virkelig folk som kan lage kule biler.. spm er bare om noen kunne ordne opp en bil for meg?

 

Er snakk om en golf cab, en kompis av meg som tenker å kjøpe den så jeg vil vise han hvor kul den kan bli.. Trenger ikke noe heftig. Bare få den helt hvit. Sote rutene litt, clean grill, øyeskygger og kanskje felger vis noen får det til. ++

 

Hadde vært snilt om noen gadd... :innocent:

Golf.bmp

Lenke til kommentar
Fete biler her inne ser jeg.. virkelig folk som kan lage kule biler.. spm er bare om noen kunne ordne opp en bil for meg?

 

Er snakk om en golf cab, en kompis av meg som tenker å kjøpe den så jeg vil vise han hvor kul den kan bli.. Trenger ikke noe heftig. Bare få den helt hvit. Sote rutene litt, clean grill, øyeskygger og kanskje felger vis noen får det til. ++

 

Hadde vært snilt om noen gadd...  :innocent:

9287553[/snapback]

For å bytte felger er det greiest å ha et bilde mer fra siden..

Fikset litt på farge, sot, grill, og satt på 90-fanger.. (Kjapt arbeid, ikke veldig nøyaktig)

post-68079-1187249575_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fete biler her inne ser jeg.. virkelig folk som kan lage kule biler.. spm er bare om noen kunne ordne opp en bil for meg?

 

Er snakk om en golf cab, en kompis av meg som tenker å kjøpe den så jeg vil vise han hvor kul den kan bli.. Trenger ikke noe heftig. Bare få den helt hvit. Sote rutene litt, clean grill, øyeskygger og kanskje felger vis noen får det til. ++

 

Hadde vært snilt om noen gadd...  :innocent:

9287553[/snapback]

For å bytte felger er det greiest å ha et bilde mer fra siden..

Fikset litt på farge, sot, grill, og satt på 90-fanger.. (Kjapt arbeid, ikke veldig nøyaktig)

post-68079-1187249575_thumb.jpg

9291800[/snapback]

Tusen tusen takk! Det var alt jeg trengte også! :thumbup:

Lenke til kommentar
ratt ikke? :ermm:

 

Men neida, hadde jeg kunne tegne så godt at jeg hadde laget den fra bunnen, da hadde jeg vel hatt jobb som bildesigner da.. ;)

Det er en krysning av flere biler, bl.a. nye Supra og A8..

 

 

Kan jeg spørre hva slags effekt dere andre bruker på dekaler?

-clean-look- f.eks, på TS-Racing logoen oppi her.. Overlay, screen, bare opacity eller hva?

9268289[/snapback]

 

 

jeg bruker Photofiltre til redigering jeg...men det er noe sånt som du sa...

 

Eksempel på TS-Racing logo'n:

 

- Først så fant jeg bilde av TS-Racing logo

 

- Gjøre bakgrunne gjennomsiktig

 

- Legge logo inn på modd

 

- Senke opacity ned til ca 70-90% ettersom hvilken bil det er osv...

 

- Så endret jeg på størrelse og vinkel via disort(på photofiltre, vet ikke om det gå på PS. Vertfall at man kan justere hvert hjørne av logo)

 

- Trykk enter og så er logo sett på

 

 

 

kan lage en tutorial engang visst noen vil :cool:

 

EDIT:

bildet er 1240 x 354

post-135798-1187275015_thumb.jpg

Endret av -clean-look-
Lenke til kommentar
Ark!! Nå har jeg leita etter den posten som er her et sted hvor det er toturials til åssen man

styler

senker

lager carbon hoods +++

 

 

Kan ikke finne den  :mad:

 

Noen som kan hjelpe meg? eller vet om en med enda flere slike?

9295393[/snapback]

The Photoshop Bible

Den?

9295593[/snapback]

nei.. :ermm:

 

Var en som hadde skrevet en post med de få punktene... så var det bare hvor den var da.. eller hvem som skrev den..

Lenke til kommentar
Ark!! Nå har jeg leita etter den posten som er her et sted hvor det er toturials til åssen man

styler

senker

lager carbon hoods +++

 

 

Kan ikke finne den  :mad:

 

Noen som kan hjelpe meg? eller vet om en med enda flere slike?

9295393[/snapback]

 

 

NeonMuffler.com

 

denne?

9295931[/snapback]

Høhø... nei.. Men psbiblenen funker egentlig fett! Men takk for hjelp! Holder på og ordne en Audi A3 nå.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...