Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

cheating på eksamen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse superavanserte kalkulatorene skulle hatt trådløs overføring og et chatprogram ;D

 

 

Edit: Dog programmeringsfunksjonen er VELDIG nyttig! Disse gamle pensjonisteksamensvaktene med 20+ på hvert øye, parkinsons og "Gamle mennesker-ånde" skjønner ikke noe av det der :D

6270309[/snapback]

 

På universitetet så har de vakter som går rundt å sjekker hvilke programmer man har lagt ut på kalkulatoren.

 

:) Som siste eksamen måtte jeg prøve fordi jeg aldri har jukset i mitt liv før. Anbefaler ikke noen å gjøre det på universitetet. Får større konsekvenser. Så måtte bare prøve ved siste mulighet :p og jammen gikk det. Men men..

 

Er visst pdf-klokker til salgs, for de som virkelig vil gå inn for å jukse.

Lenke til kommentar

Å jukse på prøver/tentamen/eksamen er ærlig talt lekende lett. Hvertfall på min skole. Om du har litt vet i hodet, så er det ikke store kunsten å lure seg unna kontrollmetodene til lærerene/eksamensvaktene.

 

Har likevel ikke jukset noe nevneverdig selv.

Lenke til kommentar

Jukser man sånn at det ser ut til å være for enkelt så skal det gå. Jeg tok engang ut et lite ark fra ordboka da lærern sjekket ordbøkene. Bare la dem på pulten, og latet som ingenting. Han skjønte ikke at noe var på ferde og gikk videre. Hadde jeg stappet den i lomma(evt. boxern) så hadde han nok skjønt det. Men bare la det foran han. Og han så den han, men gikk videre.

Lenke til kommentar
Du sliter seriøst hvis du blir catcha i eksamen/tentamen, men hvis det ikke er helt åpenbart klarer du alltid snakke deg unna det, i alle fall hvis det er en lærer du kjenner på en tentamen.

6270566[/snapback]

 

er det examen og man blir tatt er det jo bare og gå opp som privatist etterpå..

Lenke til kommentar
Går vel ikke an å jukse på eksamen, hvis vi ser borti ifra kommunikasjon med medelever? Det er forøvrig veldig upopulært å jukse på eksamen - det medfører store konsekvenser for han/hun som blir tatt :roll:

6266299[/snapback]

det er sant, eneste måten å jukse på er komunikasjo med andre(matte)....det jo lov å ha regelbok med inn og der kan du skrive alt

Lenke til kommentar
det er sant, eneste måten å jukse på er komunikasjo med andre(matte)....det jo lov å ha regelbok med inn og der kan du skrive alt

6270743[/snapback]

 

Hmm? Eneste måten? Vet om mange som har jukset uten å ha kontakt med medelever jeg.

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
Kva sjekker dei der? Har du ikkje lov å skrive kva du vil i ei regelbok? Var iallefall sånn på ungdomsskulen og vidaregåande. Trur eg hadde 4-5regelbøker til slutt, mykje repetering etter kvart.

6271025[/snapback]

 

På VGS har du kun lov til å ha med et formelhefte.. Det mange gjør er å ha masse eksempler i løsark inni boka. Men det sjekker lærerern. Det skal kun være skrevet/limt inn. Ikke masse løse ark inni.

Lenke til kommentar
det er sant, eneste måten å jukse på er komunikasjo med andre(matte)....det jo lov å ha regelbok med inn og der kan du skrive alt

6270743[/snapback]

 

Hmm? Eneste måten? Vet om mange som har jukset uten å ha kontakt med medelever jeg.

6270879[/snapback]

f.eks?

 

Xitto...de skjekka ikke våre bøker

og som sagt...man kan jo skrive hva som helst i den

Lenke til kommentar
det er sant, eneste måten å jukse på er komunikasjo med andre(matte)....det jo lov å ha regelbok med inn og der kan du skrive alt

6270743[/snapback]

 

Hmm? Eneste måten? Vet om mange som har jukset uten å ha kontakt med medelever jeg.

6270879[/snapback]

f.eks?

 

Xitto...de skjekka ikke våre bøker

og som sagt...man kan jo skrive hva som helst i den

6271114[/snapback]

 

 

Hmm la meg nå se. Har mange eksempler jeg.

- Jukselapper er jo en fin ting. Kan gå ut og lese til deg tingene du bør kunne og gå inn igjen

- Elektroniske verktøy som klokke,kalkulator,mobil (en du viser at du skrur av, og en du faktisk bruker).

- Ha hull i buksene, ha skrevet stikkord og juksetekster på steder som under knærne og lårene. Ikke rett foran hullene selvsagt.

Lenke til kommentar

På skolen vår presterte de det mesterstykke i å bare sjekke kalkulatoren og regelheftet til de som hadde matte, og faktisk lov til å skrive der.

Vi som hadde fysikk kunne derimot sitte der med våre regelbøker, som faktisk kunne vært fulle av notater (Er ikke lov med notater i det hele tatt i fysikken).

Skal sies at jeg hadde slengt inn et par kast-formler og noe småtteri på kalkulatoren, men fikk jo såklart ikke bruk for det.

 

Tror egentlig kalkulator er den enkleste måten å jukse på, siden de sjekker det på forhånd... Er det kontroll, så sletter du bare programmet, er det ikke, så er du heldig.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...