Gå til innhold

hva heter sporten man lærer mer "matrix"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde likt å ha samme type "treningsmaskin" som de har... Plugger en dritt inn i hodet, etter en kort stund kan du alt :w00t:

Edit: Hadde hatt en fin liste med noen folk jeg gjerne hadde brukt det på! :evil:

Endret av xerminx
  • 2 uker senere...
Skrevet

Den sporten som bruker wodden doll som treningspartner er Wing Chun som riktig nok er en avart av Kung Fu.

Bruce Lee trente Wing Chun før han utviklet sin egen stil. Jeg har trent det selv og det kan anbefales. Effektiv og hard.

Skrevet

Jeg trente rimelig aktivt en stund.

Det gikk for det meste i fotball før jeg begynte med helsestudio. Da jeg ikke ville bli for stor (venner av meg er i Norges eliten) trente jeg mye fitness. Squash og Wing Chun ga meg bevegeligheten jeg ønsket :)

I Oslo kan man trene det meste. Dessuten er treningsmiljøet rimelig lite i Norge. Jeg spilte squash med norges eliten (fikk dunk) og wing Chun var et suppliment til det jeg egentlig trente for: fin kropp men med bevegelighet.

Var og støttekontakt når jeg trente og barna mine spiste alt jeg hadde av mat. Det eneste de ikke likte var tunfisk i vannn på boks. Dette levde jeg av i et år med salater. Kan trygt si jeg var rimelig bra form :)

Men for å besvare spørsmålet trener man Wing Chun på Grunerløkka i Oslo. Da jeg trente var det på Partners på Grønland.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...