Dragonheart Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hver gang jeg kommer inn i Talos Plaza District løper alle rundt og dreper hverandre. Uriel Septim er der også.. Har lasta ned mod`en Body Guards, og dro for å hente dem men da var det fullt kaos, prøvd å finne modden og slette den ved å søke på datamaskinen men finner den ikke.. Husket ikke hva den het, men fant litt senere ut at den het st_mod_ men finner den fremdeles ikke.. Oo Noen som har samme problem? Er frustrerende, for jeg kanke gå inn i talos plaza district uten å bli angripet av 100 vakter og tråkke over lik for å komme meg fram til en av "guard watch captain" fyren som jeg ble bedt om i den questen. Og kan selvfølgelig ikke snakke med han for han hopper rundt og gjør alt for å drepe Uriel Septim, som liksom skal være dau. Endret 6. juni 2006 av Dragonheart
aemil Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har du prøvd å disable modden? Altså OblivionLauncher.exe --> Data Files --> Fjerne krysset ved modden. Så loader du en savegame fra før du begynte å bruke den. Da skulle alt være som før.
Dragonheart Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 (endret) Edit: Fant ut. xD Endret 6. juni 2006 av Dragonheart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå