Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Criminal Minds

Vi har vist alle episodene i sesong 1. Sesong 2 starter 5. februar.

Det var jammen på tide.Gleder meg,lurer på hva som skjer på den første episoden? :hmm:

7840339[/snapback]

Jeg også, så vidt jeg vet skal det være fortsettelse fra siste episode i sesong 1. Får se om jeg får funnet fram og rukket å se den siste episoden fra forrige sesong før mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så traileren for morgendagens episode på TV2 nå, og må si jeg gleder meg. Den fikk meg i god gammeldags Criminal Minds stemning :dribble:

Skrevet

Jeg ble skuffet over episoden i går. Var grei nok, selvfølgelig, men enkelte ting irriterte meg. Som at vi (seerne) skjønte løsningen lenge før resten av gjengen gjorde det, siden vi fulgte alle personene samtidig. Da viste vi at han var brannskadet, at han overlevde en brann og kom ut med brannskader, og at han var på klinikk med moren til nerden, lenge før selve løsningen faktisk kom. Da tar det bare lengre tid før den store avslutningen kommer, der de tar slemmingen.

Skrevet

Enig med deg, det mest spennende var om hun dama overlevde eller ikke. Og de fleste skjønnte vel at hun kom til å overleve.

Men for all del, helt grei episode. ;)

Skrevet
Var heller ikke begeistret over sesongåpning, men jeg tipper at til neste uke vil serien komme til hektene igjen. Da har de det tradisjonelle mønsteret på plass igjen.

7888468[/snapback]

Det er jeg osgå overbevist over. Episoden vi var vitne til denne uken var jo rimelig spesiel tatt i betraktning av at det var en dobbeltepisode med store mellomrom mellom episodene. Agentene var dratt med i spillet og en av de svevde mellom liv og død. Personlig synes jeg ikke dette er veien å gå, håper de kommer med noe som likner den forrige sesongen :)

Skrevet

Synes det er en veldig bra serie jeg, var ikke så imponert først. Men en episode om en som skulle dømmes til døden eller noe sånt vant meg over.

Reed er definitivt den kuleste, morsomme nerden..! :p

Skrevet
Glemte å se det i går! :ohmy: Hva skjedde?

7936456[/snapback]

Har du tilgang på TV2 Zebra vil jeg anbefalle deg å se det der når det går i reprise lørdag kveld. Men hvis ikke skal jeg gledelig gi det et referat fra episoden.

• 2 uker senere...
Skrevet
Episoden igår var kjempemoro! Trodde faktisk det var han rektoren som var pedo en stund.

Dr. Reid er definitivt kulest.

7933812[/snapback]

Mehtevas? Han var jo pedo som faen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gårsdagens episode var blandt de bedre. Mange mysterier, løse tråder og brå vendinger. Bihistorien med Elle var også ganske bra selv om det var litt synd at hun sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...