IHASBOOK Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Lurer på om jeg skal skaffe meg kotor 2. Jeg spilte gjennom kotor 1 og elsket det. Er grafikken bedre i kotor 2? Og er det større frihet, mere items osv? Lest at spillet floppet liksom. Ikke lett å hoppe etter Virkola, men var spillet en flopp, eller kan jeg trygt kjøpe det? Og, finnes det andre spill som ligner på kotor ?
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 ja, elsket du nr. 1 vil du minst like nr2. noen mener til og med at nr.2 er bedre(ikke jeg) du har flere force powers, forbedra interface osv. historien er tøff MEN spillet ble sluppet for tidlig og mangler en del filmer på slutten som gir svar osv. så du må laste ned en 1.5!!gig! pach gjør du det føles spillet mere komplett. spillet er helt klart vært penga(nå får du det sikkert billig også)
Isbilen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er det kommet en offisiell patch? Ja, spillet er uansett verdt det. Hvis det floppa, var det fordi folk tilla plot-hullene for stor betydning og det ble masse whining om det over alt. Kotor2 er ikke mye dårligere enn 1-eren, og gameplaymessig er det bedre på mange måter.
IHASBOOK Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 1.5 gb patch. hehe, ikke småtterier nei Da går jeg til innkjøp !
ttt Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Tråd flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars".
Are.......... Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 1'ern var bedre, men 2'ern var slett ikke dårlig!
Soth Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Man ser altfor ofte nå at utviklere prøver med oppfølgere å dumme ned spillet eller endre det radikalt, for å tiltrekke flere type spillere. Dette ender heller ofte med at hele spillet blir en flopp. Kotor 2 er ikke tilfellet. Her ga de oss det vi vil ha, mer av det samme! Kotor 2 er et must for enhver Star Wars-fan og alle som likte det første spillet.
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er enig med folket, jeg også ja. 1'ern er genial. 2'ern kunne også vært det, men en del bugs og hull i historien ødelegger. Det er fortsatt et fullt spillbart spill, som faktisk har en god del nye funksjoner jeg gjerne kunne sett i 1'ern også. Absolutt verdt et innkjøp om du likte/elsket 1'ern. Isbilen: det finnes andre patcher. De fikser på bugs.
Isbilen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Joda, men jeg hadde liksom i mitt stille sinn håpet på en patch som rettet opp alle de plottmessige feilene...
IHASBOOK Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 lenge siden jeg spilte gjennom kotor 1 nå. Verdt å spille det igjennom på nytt? Var sånn caster type forrige gang. Har lyst å være en mer fighter type denne gang. Vil jeg merke stor forskjell?
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har da gått gjennom spillet tre ganger, og det sier sitt! Med mindre spillene er veldig, VELDIG gode, går jeg bare igjennom dem kun en gang hver. Det er faktisk ikke stort flere enn Gothic 2, Riddick, KotOR og GTA: Vice City jeg har gått gjennom flere ganger. Med andre ord: Ja, KotOR er absolutt verd å gå gjennom enda en gang om du likte det.
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg tror problemet med toeren var nettopp det at det var en oppfølger til en ganske genial ener, og levde ikke helt opp til forventningene. Men, det er absolutt et godt og involverende spill, og det skal ikke koste gull og grønne skoger i disse dager.
quizzer Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Liker begge spillene, men synes helt klart det første spillet er det beste...
Schweigaard Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Synes toern hadde en mye bedre historie, men det er tydelig at Obsidian hadde trengt mer tid på å lage det. De måtte jo droppe en planet, og slutten ble for dårlig, da de ikke hadde tid til å lage den sånn de planla det. (Er noen soundclips av det de rakk å lage av den "egentlige" slutten her btw)
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 I prinsippet hadde 2'ern bedre historie enn 1'ern, ja, men siden de - som du sier - brukte alt for lite tid på å lage spillet, endte det bare opp med at hele historien ble utrolig hullete. Når spillet var over, satt man bare igjen som et stort spørsmålstegn.
IHASBOOK Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 angående 1'rn. Store forskjeller på senitel, scout, og scoundrel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå