Gå til innhold

HW-Lan 06: Bygge en pc på kortest tid..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må nesten være den samme PC-en for å få like vilkår. Bygger et par om dagen i snitt, så jeg stiller jeg :D

6248644[/snapback]

Var det jeg også tenkte på ville være en utfordring, folk må jo nesten stille på like vilkår. Men jeg ser for meg at det skal være pålagt hvilke deler som skal inn, hvilke som ikke behøver å gå inn for å kåre en vinner og få PC'n til å funke. For da får hvertfall ingen det urettferdig fordi de har flere skjermkort å sette inn enn en annen.

Lenke til kommentar

Det siste forslaget kan på ingen måte bli en konkurranse. Det må jo i så fall forberedes klare retningslinjer på hvor mange biter hver del må være knust, hvor herpa den skal se ut, at hele PCn (i biter) skal gå oppi en pappkartong som ikke er så veldig stor etc.

 

Det siste egner seg nok heller som fritidssyssel ;) .

Lenke til kommentar

eller:

 

FINN & monter:

 

Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. :)

 

Må vel være strenge regler også. ;)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
eller:

 

FINN & monter:

 

Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. :)

 

Må vel være strenge regler også. ;)

6276283[/snapback]

Det hørtes helt genialt ut :D .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
eller:

 

FINN & monter:

 

Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. :)

 

Må vel være strenge regler også. ;)

6276283[/snapback]

Det hørtes helt genialt ut :D .

6320395[/snapback]

 

Støtter den ja, litt mer "show"

Lenke til kommentar
eller:

 

FINN & monter:

 

Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. :)

 

Må vel være strenge regler også. ;)

6276283[/snapback]

Det hørtes helt genialt ut :D .

6320395[/snapback]

 

Støtter den ja, litt mer "show"

6409522[/snapback]

 

 

Eller At Dem vinner delene i forsjelige Combos ogsånt

En da tyøffer og vinne delene

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...