SurfingElite Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg kan ikke bruke web tv på tv2 fordi Iframes blir blokkert av Annonseblokkeringsprogramvare. Hvoran ''Unblocker'' jeg Iframes? Jeg visste ikke gang at jeg hadde en slik blokkeringsprogramvare. Please hjelp.
Sevenord Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Du kan jo begynne med å avinstallere det via leggtil/fjern programvare i windows-kontrollpanel
SurfingElite Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Problemet er at jeg kan se at jeg har noe slikt program! Hva f.eks kan det hete?
Sevenord Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hvilken nettleser bruker du? Det kan jo være at den har oppdatert seg og at det er en innebygd sperrefunksjon der...
Sevenord Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Da syns jeg du skal installere firefox, og ferdig med det. Du kommer Aldri til å savne IE firefox Opera fungerer nok også bra, men jeg er firefox mann Endret 3. juni 2006 av el`satanical
SurfingElite Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Ok nå har jeg skiftet til Firefox men fremdeles kommer den samme meldingen opp.... ''TV 2 web-TV bruker iframes. Annonseblokkeringsprogramvare kan sperre for iframes. Juster innstillingene, og prøv på nytt''
Sevenord Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hm.. Kinkige greier da! Du får trykke ctrl-alt-del for å sjekke hva som kjører i bakgrunnen... Så kan du bruke feks denne siden: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm for å finne ut hva det er som ødelegger for deg
miCro Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Annonseblokkeringsprogramvare kan sperre for iframes. Det er ikke sikkkert at den blir blokkert, så problemet kan være noe helt annet. Jeg har dessverre ingen anelse om hva som kan være problemet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå