Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tidenes dårligste episode.

Jepp, denne episoden var faktisk værre enn den forrige uke, å det skal litt til. På tide med en skikkelig bra episode igjen føler jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har også hatt en gjesterolle i Smallville så jeg på imdb.

Jeg og syntes det var noe kjent med henne. Jeg syntes også hun ligner veldig på en ung verisjon av Lana Lang :p (Kristin Kreuk)

Skrevet

Det var det ja :) Nå som du sier det, husker jeg hvordan hun så ut :p Hadde jeg sett de to episodene etter hverandre, hadde jeg nok visst det var samme :)

Forresten, litt OT, men hva syntes dere om personer i den alderen som er skuespillere? For meg virker det som det bare er foreldrene som vil tjene penger på barna sine :/

Skrevet

Enig, ingen happending. Heller ikke så mye moro. Driver Atlantis å taper sammen uten skribenter eller? Skulle jo nesten tro det!

P.S: jeg vet det ikke er streik i canada.

Skrevet

Synes det klages ekstremt mye her. Personlig synes jeg ikke episoden var forferdelig, noe stort kunst stykke var den ikke, men en klassisk stargate episode. En nødvendighet for ikke å sprenge budsjettene

Skrevet

La dere også merke til at effektene i atlantis pluttslig hadde blitt mye bedre nå? Litt rart og tenke på, mulig jeg bare ser ting. Men jeg syntes jorda og romskipet så mye bedre ut nå, skinte og greier ;)

Skrevet (endret)

Grei episode dette,

men forstår ikke hvorfor mennesker må prøve å bygge alt bedre. :hm:

Når ikke engang atlantians greier å bygge "replicators" til å gjøre slik de selv vil, så er det en lang vei til vi greier det.

GullApE:

La merke til det ja, men den soloppgangen ble litt vel voldsom. Så ut som om atmosfæren tok fyr. :p

Endret av Groening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...