Kimelimm Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 ja, skjer det noe spezz med Undead Priest? er bare lvl 19, men når jeg kommer i lvl 20-60 kommer det noe xtra da? som Druid kan bli til bjørn og slik, jeg vil så ha Blizzard *drømme*
Bimmelom Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nei. Priest kan ikke bli bjørn eller noe. Ja, du får talent points. Enkelt og greit.
Kimelimm Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 (endret) får jeg noe ala Blizzard? (a) åssen mounts kan jeg ha? kan eg ha 2 handed weapons og? unskyld er ny med WoW Endret 2. juni 2006 av Kimelimm
PoleCat Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Mind-control og shackle er jo ganske "spesielle" da.
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hvis du spekker shadow er shadowform ganske så kult.
FLuAA Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Talentpoints bør du putte i shadowtreet. Shadowspecc er eneste specc jeg vil anbefale til levling. Bruker man 5 poeng i spirit tap og 5 poeng i wand spec, har man en utrolig bra grindespecc også.
Arinomi Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Talentpoints bør du putte i shadowtreet. Shadowspecc er eneste specc jeg vil anbefale til levling. Bruker man 5 poeng i spirit tap og 5 poeng i wand spec, har man en utrolig bra grindespecc også. 6232836[/snapback] Må ha wand spec, det er det våpenet du kommer til å bruke mest.
Bloody Mess Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 får jeg noe ala Blizzard? (a) åssen mounts kan jeg ha? kan eg ha 2 handed weapons og? unskyld er ny med WoW 6231557[/snapback] Hvis du er ny så RTFM da!
Sink Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Du får ikke noe aoe som shadowpriest(spell som skader flere på en gang), som sagt får du shadowform på level 40, noe som gjør at du får ett lite hopp i dmg, og grindinga skjer en del kjappere. du får da 15% mer dmg og "tåler" 15% mer. Selv speccet jeg ikke wandspecc før jeg specca holy(healerbuild), så imo, er dette ikke nødvendig, ha alltid med deg masse vann når du skal ut på grindetur. Sett talentsa dine på lifetap - imp. Mind blast - imp sw:P - også finner du en del annet snaxy greier lenger ned i treet.
IHASBOOK Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) får jeg noe ala Blizzard? (a) åssen mounts kan jeg ha? kan eg ha 2 handed weapons og? unskyld er ny med WoW 6231557[/snapback] Hvis du er ny så RTFM da! 6232965[/snapback] Spar oss. Hjelp han istedenfor å leke mr.pro on topic: Du kan ha alle typer mounts, unntatt alliance, men du må ha rikelig med reputation da. Nei, priests kan ikke bruke 2 handed weapons. Priest sin rolle i dette spillet, er å gjøre skade med spells, eller å ta på seg en healer rolle. Gjør som de andre sider. Specc Shadow når du lvler til lvl 60. Det gjør alt mye lettere. Og husk 5 poeng i spirit tap. Du kan få en Area of Effect spell som ligner på Blizzard. Den heter Holy Nova. Men da må du bruke talents i holy treet. Endret 3. juni 2006 av ulv
Arinomi Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eneste 2h weapon du kan bruke er staff 6233435[/snapback] Riktig det. Men husk at det eneste våpenet som betyr noe, er din trofaste wand. Du skader ved avstand, og du tar mer skade enn du kan gjøre med noen staff. Staff er lurt å ha, men mest for statsen sin del. Lykke til som priest
Marsan Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eneste 2h weapon du kan bruke er staff 6233435[/snapback] Riktig det. Men husk at det eneste våpenet som betyr noe, er din trofaste wand. Du skader ved avstand, og du tar mer skade enn du kan gjøre med noen staff. Staff er lurt å ha, men mest for statsen sin del. Lykke til som priest 6233687[/snapback] Wand betyr ikke shait, bedre å kaste spells:D Kan vel bety en del å bruke wand i levling, men ikke i end-game gear ettersom man regainer mana fortere enn man kan bruker mana i dmg-spells.
Arinomi Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eneste 2h weapon du kan bruke er staff 6233435[/snapback] Riktig det. Men husk at det eneste våpenet som betyr noe, er din trofaste wand. Du skader ved avstand, og du tar mer skade enn du kan gjøre med noen staff. Staff er lurt å ha, men mest for statsen sin del. Lykke til som priest 6233687[/snapback] Wand betyr ikke shait, bedre å kaste spells:D Kan vel bety en del å bruke wand i levling, men ikke i end-game gear ettersom man regainer mana fortere enn man kan bruker mana i dmg-spells. 6233706[/snapback] Selvsagt er det best med spells, men wand sparer mana og gjør skade. Og som jeg sa, wand er det beste _våpenet_, ikke den beste måten å deale damage.
henrik_s Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 jeg fikk lyst på Ashbringer 6233775[/snapback] Okay, den dropper i en instance som ikke engang har kommet i spillet enda. For det andre, skal du spille priest kan du aldri bruke sverd.
Fisk1 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 får jeg noe ala Blizzard? (a) åssen mounts kan jeg ha? kan eg ha 2 handed weapons og? unskyld er ny med WoW 6231557[/snapback] Hvis du er ny så RTFM da! 6232965[/snapback] Offtopic: Hvis du er kjei så GTFO da!
Bloody Mess Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Det sparer alle for masse tid hvis folk kan slutte å spørre de samme dumme spørsmålene opp og opp igjen, og bare RTFM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå