Cilleron Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Siden det bare finnes en cola, nemlig Coca Cola tekte jeg å høre hvilken forpakning, produksjonsland og serveringsform som DU mener smaker best. Boks? Glassflaske? Eller en av plastflaskene? Kansje fra tappekran? Norsk, Svensk, Tysk, Amerikansk, eller? Ranger gjerne hvis du har flere som utmerker seg! Min tunge rører helst den ekte, nemlig den amerikanske og da helst på glassflaske. Siden denne er rimelig vanskelig å få tak i i norge, må jeg si at Norsk glassflaske kommer på 2. plass, tett etterfulgt av tyske bokser. Tyske glassflasker har jeg desverre ikke hatt anledning til å smake. Den skal uansett ikke helles opp i glass, og den skal være iskald, gjerne bare 2-3 varmegrader. Fra tappekran drikker jeg ikke Cola, UANSETT! USJ! Skal jeg drikke Cola fra plastflaske MÅ den ha MINIMUN 6 måneder holdbarhet.
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Liker fra boks, synes den virker kaldest. Glass-flaske er det som er mest stas og ha.
............... Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Syns nok glassflasken smaker best.. Skal jeg drikke Cola fra plastflaske MÅ den ha MINIMUN 6 måneder holdbarhet. Har alldri vurdert og se på holdbarheter til colan Og hvorfor må den ha minimum 6mnd igjen?
Deadringer Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Pepsi Cola m. Cappuchino selvfølgelig. Men siden du er kjip og vil ha kun CC produkter, er det kald cola i glassflaske
The_Darkness Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nå er jeg så heldig at jeg ikke drikker cola/brus lenger, men for å svare så må jeg nok si som alle andre her att glassflaske og boks er det beste.
edds Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ingen tvil, glassflaske er best. Boks ikke langt bak, på andreplass
Rostad Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Glass, boks, plast, tappeautomat. Akkurat det samme, men foretrekker glass, boks og tappeautomat
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 merker nesten ikke noe forskjell jeg, og syns alle colatyper er gode men glassflaske har en egen vidunderlig smak
Freddish Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dem som synes det ikke er en forskjell er faen med stein, kald cola på glassflaske er det som er best. Synes jeg da =)
MadsFN Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 det er jo norsk Coca Cola på glass flaske. ENDA bedre hvis den har ligget i en boks med isklumper eller i snøen i ett døgn
dysfunctional Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Glassflaske har mest kullsyre, pga. glass holder på kullsyren mer enn plast. Dermed synes jeg glassflaske er best, men den er dyr, 11 NOK for 0,35l. Plastflaske på 0,5l koster 11 NOK. Så jeg drikker både fra plastflaske og glassflaske.
Øyh Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Norsk Cola på glassflaske er nok best, gjerne i et glass med isbiter og sitron Ellers er nederlandsk bokscola gull, svensk på boks er ikke så veldig stas, samme gjelder for norsk på boks; tysk på boks er helt ok.. Av plastflaskene er norsk best, svensk smaker litt for søtt syns jeg. Amerikansk har jeg aldri smakt, hadde vært moro å prøve en gang.
Dragen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Siden den originale ikke finnes lenger (de forandra cola i usa), foretrekker jeg faktisk 1.5l plastflaskene vi får kjøpt her.
Seether Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Norsk Cola på glassflaske er nok best, gjerne i et glass med isbiter og sitron 6228816[/snapback] Enig!
Ueland Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Norsk Cola på glassflaske er nok best, gjerne i et glass med isbiter og sitron 6228816[/snapback] Enig! 6228909[/snapback] Sist jeg fikk det servert på en resturant forvekslet servitøren det med en long island ice tea så pass på
DesertGlow Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det som i alle fall er sikkert er at Cola fra England smaker vann og stort sett ikke noe annet. Forstår ikke hvordan de klarer å voldta den så til de grader der borte.
embark Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Vanilla Coke Hvorfor måtte de ta den av markedet? Ellers er iskald Cola fra svensk burk ganske godt. Endret 2. juni 2006 av Ferr
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Vanilla Coke Hvorfor måtte de ta den av markedet? 6229554[/snapback] Fordi den smaket oppkast og ikke ble noen suksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå