mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg lånte bort min account til en og jeg skulle jo få hans account også. Resultatet av dette var at han skifta PW'et på min account og jeg fikk aldri hans. Er det mulig å sende en ticket eller noe å få GM's til å skifta passordet og da si det til meg? Dette er en sinnsykt kjedelig sak og jeg er rimelig forbanna for å si det mildt, så dere slipper å flame... Alle betenkte forslag mottas med takk.
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Selvsagt kan du ikke sende ticket. Da vil jo hvem som helst bare kunne ta over kontoer til folk ved å be GM endre passordet. La oss si jeg vet brukernavnet til en kompis, men ikke vet passordet. *sende ticket til GM med en liten gråtehistorie ala din* GM: Jaaa såklart vi er her for DEG vi, kjære venn. Det nye passordet er "xxxxx". Vips, så har DU tatt over kontoen til vennen din. Sånt går ikke an. Det står også godt forklart i reglene at deling av konto ikke er lov, så det minste de kan gjøre er å stenge hele kontoen både for deg og "kompisen" din. Og i fremtiden, aldri gi bort passord til folk du ikke kjenner dritgodt. Du har, på godt norsk, tråkka i salaten
wilzoo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Send mail til [email protected] eller noe sånt hvor du inkluderer info om accounten din slik den var når du opprettet den. De trenger CD-Key og gjerne legitimasjon knyttet til infoen du har på accounten.
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Må vel gå an å oppgi nok informasjon til at jeg får igjen account? Ellers er jo Blizzard litt merkelige vil jeg si.. Jaja, kanskje det beste for meg, så slipper jeg å "sløse" bort mer tid på WoW
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det går nok an på et vis, men du kan ikke bare sende mail og påstå at du er eier av kontoen. Da sender jeg også mail og påstår det samme. Skjønner? De krever sikkert at du sender en scanna kopi (eller kopiert) av identifikasjon (baksiden av VISA-kort, førerkort e.l.) for å bevise at du er deg, og ikke meg.
ukjentbruker Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Blizzard tillater ikke deling av account, så du blir nødt til å finne opp en røverhistorie om keyloggers/trojans og si du ble hacket. Blizzard vil da be deg sende ved cdkey og legitimasjon osv. Dette vil ta litt tid, men om du står på nok, så vil du få den tilbake. Må si at du tenkte uhyre lite i denne situasjonen og at du ikke kan klandre noen andre enn deg for at du var så dum og gi bort Passord og brukernavn til en totalt random person. Vil også legge til at dersom du bruker visa til å betale med, så vil jo denne personen holde på en stund, så da blir du nødt å ringe banken osv.
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Haha: Jeg var faktisk pålogga på worldofwarcraft.com da han skifta PW så jeg cancella accounten min om ikke dette går så kan jeg vel ta "Retrieve Password"?
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 (endret) BTW: klart jeg ser poenget i at jeg ikke bare kan si det, men med CD'key osv burde det være mulig. Bare så sinnsykt surt :S men angående "retrieve password", da vil jeg jo få passordet sendt til mailen min, det burde jo funke bra det? Endret 15. juni 2006 av mihcaoj
ukjentbruker Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 BTW: klart jeg ser poenget i at jeg ikke bare kan si det, men med CD'key osv burde det være mulig. Bare så JÆVLIG surt :S men angående "retrieve password", da vil jeg jo få passordet sendt til mailen min, det burde jo funke bra det? 6224891[/snapback] Det vil nok fungere ja, eller om du har ditt hemmelige passord. Så vidt jeg husker, så har blizzard gjort slik at man ikke kan skifte den mailen accounten din er bundet til.
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Håper så sinnsykt det funker.. Ellers så kommer jeg nok til å slutte med WoW nå uansett, da jeg nettopp innså hvor irritert jeg blei med tanke på at noen spiller på spillet "mitt" - tror det kalles spilleavhengighet :S noen drikker, andre røyker, jeg spiller
wilzoo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Håper så sinnsykt det funker.. Ellers så kommer jeg nok til å slutte med WoW nå uansett, da jeg nettopp innså hvor irritert jeg blei med tanke på at noen spiller på spillet "mitt" - tror det kalles spilleavhengighet :S noen drikker, andre røyker, jeg spiller 6224939[/snapback] Og noen gjør alt det sistnevnte
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Alt det siste skulle forresten stå i tillegg til "for mye"
mihcaoj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 "For mye" skulle forresten stå i tillegg til alt det siste.
Theoneask Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du har no uansett lært å aldri låne vekk kontoen din meir då Men men håper for din skyld du får den tilbake! Btw kjenner ein fyr som fekk ein wow venn av han til å lvlle ein prest frå 1-60:p So det finst folk å stole på. Og det finst ein rediger knapp:) Sånn at du slepp lage 2 nye innlegg for å sei det.
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ta retrieve password, han får ikke skifta mailen uten å snakke med Blizz.
AT1S Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du kan få tilbake din konto, men du må sende mail til blizzard med all personlig informasjon etc. Men du dreit på draget.
tflovik Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg ville aldri ha lånt kontoen til noen om jeg ikke kjente dem i fra RL.
Thel Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 er flere i guilden min jeg stoler såpass på at jeg kunne gjort det.. Men så skal det jo sies at de fleste i guilden min er over fjortisstadiet:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå