Gå til innhold

Half-Life: HL2 Episode Two trailer ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så traileren akkurat, og den viste at Alyx holdte på å slippe taket til en vogn. Så blir hun lagt i en kiste av en vortigount (eller hva det kalles). Håper ikke Alyx dør. Valve kan ikke gjøre sånt mot henne som det vises i traileren. :no:

 

Edit: hvem har lagt til spoiler i teksten min?

Endret av :P
Lenke til kommentar

Vær så snill å spar brukere som ikke har spilt Half-Life 1, 2 eller Episode One for spoilere. På forhånd takk.

 

Enkelte innlegg er innlemmet med spoiler-tag, for å være sikker på å ikke ødelegge spillgleden for noen. Lær dere å bruke den funksjonen først som sist.

Lenke til kommentar
Noen andre som savner Black Mesa? Jeg vil tilbake dit i Episode Three!

6324518[/snapback]

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

 

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

"The Ruins Of Black Mesa".

 

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

 

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

 

 

hvis du stoppet den, da ble vel ikke BM ødelagt da :hmm:

Lenke til kommentar
"The Ruins Of Black Mesa".

 

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

 

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

 

 

hvis du stoppet den, da ble vel ikke BM ødelagt da :hmm:

6545968[/snapback]

Du stoppet den, men G-man aktiverte den igjen...

Lenke til kommentar
"The Ruins Of Black Mesa".

 

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

 

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

 

 

hvis du stoppet den, da ble vel ikke BM ødelagt da :hmm:

6545968[/snapback]

Du stoppet den, men G-man aktiverte den igjen...

6556688[/snapback]

du ser det

på slutten når du sitter i helikopteet med g-man på vei ser du et stort hvit blendene lys -som det er kjent at det kommer når det går en atombombe

 

 

 

men jeg vil også i episode 3 at du møter på adrian shepard(soldaten du er HL:opposing force

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...