Gå til innhold

Half-Life: HL2 Episode Two trailer ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten notis på siden, dette er ikke en trailer som er utgitt som "stand alone". Dette er en teaser som vises etter man har spilt gjennom Half Life 2: Episode One.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Den ligger også i Steam\SteamApps\username\half-life 2 episode one\episodic\media\Ep2_Teaser.wmv

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Så traileren akkurat, og den viste at Alyx holdte på å slippe taket til en vogn. Så blir hun lagt i en kiste av en vortigount (eller hva det kalles). Håper ikke Alyx dør. Valve kan ikke gjøre sånt mot henne som det vises i traileren. :no:

Edit: hvem har lagt til spoiler i teksten min?

Endret av :P
Skrevet (endret)
Nesjda, det er bare en cliffhanger. Folk trodde jo Alyx døde på slutten av HL2 også.

6315007[/snapback]

Hørte mye om det her på forumet.

Mange brukere trodde at Alyx døde i HL2. :p

Edit: PM meg hvis du skal spoile innlegga mine!

Endret av :P
Skrevet

Vær så snill å spar brukere som ikke har spilt Half-Life 1, 2 eller Episode One for spoilere. På forhånd takk.

Enkelte innlegg er innlemmet med spoiler-tag, for å være sikker på å ikke ødelegge spillgleden for noen. Lær dere å bruke den funksjonen først som sist.

Skrevet
Noen andre som savner Black Mesa? Jeg vil tilbake dit i Episode Three!

6324518[/snapback]

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

Skrevet

Stemmer... Kom bare ikke på det (har spillt OF. Det skjer i slutten mens du er ombord i helikopteret sammen med G-Man).

Jeg vil uansett tilbake til en lab.

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

"glede seg veldig mye" jeg tror det blir vilt rått

ot:når det gjelder black mesa så tviler jeg på at en atombombe hadde tatt hele det stedet siden det er gigantiskmed tanke påhvor stort det stedet er tror jeg ikke du har sett hele stedet i hl1 så tur tilbake til Blackmesa hadde vært fett :D

Skrevet

"The Ruins Of Black Mesa".

Du, Black Mesa ble atombombet i Oposing Force. G-Man sørget for det, da han fikset atombomben som du stoppet i spillet som Shepard. Så jeg tror ikke det blir noe aktuelt.

Hendelsen i Black Mesa var noe ingen skulle vite noe om, derfor ble den "fjernet".

hvis du stoppet den, da ble vel ikke BM ødelagt da :hmm:

Skrevet

6545968[/snapback]

Du stoppet den, men G-man aktiverte den igjen...

Skrevet

6545968[/snapback]

Du stoppet den, men G-man aktiverte den igjen...

6556688[/snapback]

du ser det

på slutten når du sitter i helikopteet med g-man på vei ser du et stort hvit blendene lys -som det er kjent at det kommer når det går en atombombe

men jeg vil også i episode 3 at du møter på adrian shepard(soldaten du er HL:opposing force

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...