Avean Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Kommet ut en ny video som viser ekstremt mye fra Age of Conan. Dette vil få de som har noe som helst tvil om spillet til å sikle bokstavelig talt. For de som så fram til dette spillet fra før av vil dø av hjerteproblemer garantert ! http://pcmovies.ign.com/pc/video/article/7...6_qtlowwide.mov Grafikk, animasjoner, fysikken og lyd er superb og for å ikke snakke om slåssesystemet. Jeg hadde mine forhåpninger til at Age of Conan ville revolusjonere MMORPG sjangeren men nå er jeg sikker i min sak. De har allerede gjort det ! Se filmen og bli imponert ! Du får se alt fra utvikling av selve figuren til hvordan det er etter level 20 når du entrer online verdenen. Du får se slåssesystemet i aksjon mot en og flere samtidig + slåssing på en hest. Du får også se hvor massivt PvP blir da de demonstrerer en spillerlagd by mot en annen . Det ser mildt sagt imponerende ut. Endret 31. mai 2006 av Avean
P-in-P Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Treigeste serveren ever..? Stått å lasta ned i noen min her nå og har kommet til 7%, men men får håpe det er vært å vente litt på
Avean Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Ja det tok lang tid men stol på meg , du ville BETALT for å se dette. Ganske langt videoklipp også.
P-in-P Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 du ville BETALT for å se dette. 6215700[/snapback] Du kjenner ikke meg
Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Laster ned nå. Gleder meg til å se kampsystemet. Hvor stor er den egentlig?
P-in-P Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kan ikke si meg serlig imponert av kamsystemet, men å kunne bygge seg et eget fort i et MMORPG høres grisetøft ut!
mutamata Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 klippet er ikke akkuratt helt nytt. kom den 19 mai men nok om det. denne filmen er ekstremt rå. gleder meg noe innmarri mye til det kommer. synes at kamp systemet ser spennende ut og lurer egentlig litt på hvordan bybyggingen blir til slutt.
Avean Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Kampsystemet er jo som ett avansert Rune eller Jedi Academy omtrent. Bare at modellene faktisk har hitbokser da og man kan rive av lemmer og alt mulig fra kroppene. Har jo aldri vært sånn type slåssesystem før egentlig og at det er i ett MMORPG er enda mer utrolig. MMORPG idag handler jo om å sitte og trykke på knapper og du gjør x antall skade basert på stats. Går ikke an å få det mer kjedelig enn det. Derfor er Age of Conan ett friskt pust i en bransje som trenger det VELDIG mye.
Oz370 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 denne filmen er jo absolutt ikke ny da.. har jo sett denne for mange uker siden. den er fra e3. Har vel ligget på ign en stund. Men for all del, spillet blir utrolig bra!
M@R7!N Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Men, gear må jo påvirke hvor kraftig du slår osv, ellers vil jeg si de har fjernet det viktigste rpg elementet Endret 31. mai 2006 av M@R7!N
Avean Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Men, gear må jo påvirke hvor kraftig du slår osv, ellers vil jeg si de har fjernet det viktigste rpg elementer 6216154[/snapback] Det tilhører gamle dager spør du meg. Sånn som i WoW må du farme epic items for å hele tatt regnes som "OK" i PvP . Vil du virkelig spille slik og bruke hundre timer på å skaffe deg ett sverd med +15 i dmg ? Vil du ikke heller stole på dine egne ferdigheter istedenfor ett statssystem som sier at du vil vinne uansett hva du gjør. Det er jo slik MMORPG's idag fungerer. Selv vil jeg ha muligheten til å slåss mot 5 andre spillere samtidig og det kan gjøre i Age of Conan. Hvis jeg greier å hoppe unna alle slagene fra de andre spillerne har jeg faktisk en mulighet til å vinne. Personlige ferdigheter framfor ett statistikksystem anyday for min del. Jeg er drita lei dagens MMORPG. De alle burde brenne !
aspic Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dette spiller SER SÅ PENT UT! , gleder meg sykt, men må vel kjøpe ny data for å få brukbar grafikk. Er det noen som vet om dette spillet er VELDIG relatert til selve bladet og filmene Conan?
M@R7!N Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Helt enig i det du sier der Avean, men man bør jo også ha mål i et RPG, kanskje levelup holder? Edit: Hadde vært evig fett å komme 1on5, og ta alle sammen Endret 31. mai 2006 av M@R7!N
Oz370 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 det er vel ikke bekreftet at alle våpen vil bli blanserte/like effektive? Det å oppgradere til bedre våpen/rustning er jo en stor del av mmorpg. Men det virker ikke som om items er direkte avgjørende, slik som i WoW, det er opp til spilleren..
akristina92 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Åh fy f*** dette ser bra ut! Gleder meg som en unge til det kommer ut.
Avean Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 det er vel ikke bekreftet at alle våpen vil bli blanserte/like effektive? Det å oppgradere til bedre våpen/rustning er jo en stor del av mmorpg. Men det virker ikke som om items er direkte avgjørende, slik som i WoW, det er opp til spilleren.. 6216362[/snapback] Det blir nok en forskjell ja . Kan ikke tenke meg at hver eneste sverd oppfører seg likt. Blir vel at noen sverd er skarpere og lettere enn andre igjen tenker jeg. Men man slipper å hele tiden tenke på å farme items da som i WoW.
Phoenixs Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Fin film Ser lovende ut. Men det er fortsatt en del som ikke ser så bra ut. Animasjonene var litt for stive. Det ser ikke helt levende ut. Kampsystemet virket tregt. Kan hende dette var pågrunn av demostrasjonen. Det ser heller ikke så innovativt ut som det har blitt sagt det er. Ser mer ut som en variasjon av det tradisjonelle systemet. Istedet for å trykke 2, 4 og 8 for å kaste noen spells, bruke abilities, så trykker du 2, 4 og 8 for å slå venstre (2), høyre (4) og mot hodet (8). Det blir jo bare en variasjon av det gamle systemet. Jeg hadde ønsket meg et system der musa brukes til forskjellige moves. F.eks at du beveger musa i en bue for å slå i en bue. Jeg tror heller ikke at systemet blir så fritt for stats som du tror Avean. Du så jo at alt som skjedde i kamp hadde tall knyttet til seg. Så det kommer nok til å ha stats knyttet til våpen osv. Men det trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting. Det kommer ann på hvordan Funcom bruker det. Men tilstander som i Wow kommer vi nok til å slippe unna. Takk og lov Ranged combat så elendig ut. Hvem i h****** fant ut at de skulle lage sikte slik som det der. Huff det så stygt ut Verdenen hadde et utpreget singleplayer utseendet. En verden så "tett" gjør seg som regel ikke så veldig bra i mmo spill. Men det så jo veldig fint og kult ut. Håper de får det til å funke bra i mmo delen. Noen av dere som ble skremt av at han hadde en gamepad i begynnelsen? Jeg håper virkelig ikke at det blir konsoll button smashing kamper i dette spillet.
Sponis Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det blir selvfølgelig items i AoC, og et item fra level 20 vil være langt svakere enn et item fra lvl 80.
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Men, gear må jo påvirke hvor kraftig du slår osv, ellers vil jeg si de har fjernet det viktigste rpg elementer 6216154[/snapback] Det tilhører gamle dager spør du meg. Sånn som i WoW må du farme epic items for å hele tatt regnes som "OK" i PvP . Vil du virkelig spille slik og bruke hundre timer på å skaffe deg ett sverd med +15 i dmg ? Vil du ikke heller stole på dine egne ferdigheter istedenfor ett statssystem som sier at du vil vinne uansett hva du gjør. Det er jo slik MMORPG's idag fungerer. Selv vil jeg ha muligheten til å slåss mot 5 andre spillere samtidig og det kan gjøre i Age of Conan. Hvis jeg greier å hoppe unna alle slagene fra de andre spillerne har jeg faktisk en mulighet til å vinne. Personlige ferdigheter framfor ett statistikksystem anyday for min del. Jeg er drita lei dagens MMORPG. De alle burde brenne ! 6216206[/snapback] Enig, enig, enig. Om dette spillet skulle vises seg å i det hele tatt bli som WoW, kommer jeg aldri til å prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå